Vērtējums:
Publicēts: 26.01.2010.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 16 vienības
Atsauces: Ir
  • Referāts 'Stress pusaudžu vidū', 1.
  • Referāts 'Stress pusaudžu vidū', 2.
  • Referāts 'Stress pusaudžu vidū', 3.
  • Referāts 'Stress pusaudžu vidū', 4.
  • Referāts 'Stress pusaudžu vidū', 5.
  • Referāts 'Stress pusaudžu vidū', 6.
  • Referāts 'Stress pusaudžu vidū', 7.
  • Referāts 'Stress pusaudžu vidū', 8.
  • Referāts 'Stress pusaudžu vidū', 9.
  • Referāts 'Stress pusaudžu vidū', 10.
  • Referāts 'Stress pusaudžu vidū', 11.
  • Referāts 'Stress pusaudžu vidū', 12.
  • Referāts 'Stress pusaudžu vidū', 13.
  • Referāts 'Stress pusaudžu vidū', 14.
  • Referāts 'Stress pusaudžu vidū', 15.
  • Referāts 'Stress pusaudžu vidū', 16.
  • Referāts 'Stress pusaudžu vidū', 17.
  • Referāts 'Stress pusaudžu vidū', 18.
  • Referāts 'Stress pusaudžu vidū', 19.
  • Referāts 'Stress pusaudžu vidū', 20.
  • Referāts 'Stress pusaudžu vidū', 21.
  • Referāts 'Stress pusaudžu vidū', 22.
  • Referāts 'Stress pusaudžu vidū', 23.
  • Referāts 'Stress pusaudžu vidū', 24.
  • Referāts 'Stress pusaudžu vidū', 25.
  • Referāts 'Stress pusaudžu vidū', 26.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
1.  Stresa jēdziens    5
2.  Stresa rašanās    8
3.  Stresa izpausmes    10
4.  Pusaudžu vecumposma īpatnības    12
5.  Stresa mazināšana    13
5.1  Sports pret stresu    14
5.2  Individuālā stratēģija    15
6.  Pētījuma apraksts    17
  Secinājumi    22
  Izmantotā literatūra un avoti    24
  Pielikums    25
Darba fragmentsAizvērt

Mūsdienās stresu pazīst gandrīz ikviens: sākot ar skolas vecuma bērnu,ierēdni,mājsaimnieci,celtnieku vai pārdevēju, līdz pat visaugstākā līmeņa priekšniekam. Katrs zina, ko nozīmē ‘’stresot’’, ‘’būt lielā stresā’’ vai ‘’pavadīt stresa pilnu dienu’’. Mūsu dzīves ritms izraisa daudz stresa. Dažreiz ir diezgan noderīgi veikt izmaiņas mūsu darba un atpūtas samēros. Tomēr var arī gadīties, ka stress parādās visai sarežģītu apstākļu dēļ, un tādos gadījumos nāktos piedomāt, kā ietekmēt vai mainīt šos apstākļus. Katrs ir izjutis stresu. Mēs uztraucamies par tuviniekiem ,skolu ,kontroldarbiem ,par to, lai darbus pagūtu izdarīt laikā.
Stress mūs var pārsteigt visdažādākajās situācijās – gan darbā, gan atpūtā, kur, šķiet, valda viena vienīga miera osta.
Stress ir neatņemama un ikdienišķa katra cilvēka dzīves sastāvdaļa. Manuprāt, stresam ir pakļauti visi, bet no tā ir jāprot izvairīties.Tomēr ,bieži vien cilvēks nevar no tā izvairīties, pat ja grib un cenšas to darīt.
Par šo tēmu izvēlējos rakstīt ,jo gandrīz katru dienu lielāka daļa pusaudžu ikdienā saskaras ar stresu, tāpēc es aprakstīšu ,ko nozīmē stress ,kā ar to tikt galā un izvairīties no tā utt. Šajā darbā tiks izskaidroti dažādi stresa pārvarēšanas pamat paņēmieni. Protams ,cilvēku nespēja reaģēt uz ārējiem faktoriem mierīgi un apdomīgi mūsdienās kļūst vēl izplatītākā. Stresa koncepcija ir atstājusi ārkārtīgi lielu ietekmi dažādās to zinātņu jomās, kas pēta cilvēku. Manuprāt, jebkurš notikums, labs vai ne tik labs var radīt stresu. Esmu novērojusi, ka bieži pat sīkas ikdienas nepatikšanas spēcīgi iedarbojas uz cilvēku nervu sistēmu. Katrs cilvēks savu uztraukumu izpauž citādāk.Mūsu veselības stāvokli ietekmē ilgstošas pārslodzes darbā- garas darba stundas, paaugstināta emocionālā slodze,dzīves vērtības un kritēriji, trūkst pozitīvs klasesbiedru un ģimenes vērtējums, zems darba novērtējums, kas rada vientulības un izolācijas sajūtu un apstākļus.
Pētījuma temats: Stress pusaudžu vidū.
Pētījuma mērķis: Noskaidrot pusaudžu stresa iemeslus un cēloņus
Pētījuma jautājums: Kāpēc pusaudžiem rodas stress un vai no tā ir iespējams izvairīties?…

Atlants