Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 12.01.2012.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Ir
  • Konspekts 'Radošums sabiedriskajās attiecībās. Radošuma tehnikas. Individualitāte', 1.
  • Konspekts 'Radošums sabiedriskajās attiecībās. Radošuma tehnikas. Individualitāte', 2.
  • Konspekts 'Radošums sabiedriskajās attiecībās. Radošuma tehnikas. Individualitāte', 3.
Darba fragmentsAizvērt

Aristotelis atzina arī EQ iemaņu nozīmi pārliecināšanas procesā, izdalot „etosu”, kas ir pārliecinātāja spēja radīt ticamību, un „patosu” – kā apelēt pie emocijām.6
Endrjū Mannas no „BAE Systems” uzsver spēcīgu EQ iemaņu nozīmi: „Individuālajās pārrunās jums ir jānotic – bet, vai viņi tic tam, ko jūs sakāt un ka turēsiet savus solījumus? Ķermeņa valoda, spēja izprast cilvēku emocijas un pasniegt informāciju atbilstoši viņu vajadzībām un izjūtām ir vitāli būtiska, lai nodrošinātu to, ka otra puse uztver jūsu vēstījumu.”7
Pievēršoties vīzijas koeficientam (VQ), vīzija ir prātā uzburta aina, kas var būt skaidri definēta ar skaidru priekšstatu un, iespējams, pieredzi par vietu, kuru vēlaties sasniegt, tas var būt iztēlots mērķis.
Karmela Makonela (Carmel McConnell,2003) uzsver, cik svarīgi ir maksimizēt savus personiskos resursus, lai pārvarētu grūtības: „Lai kampaņa gūtu panākumus, aktīvistam jābūt ātrākam un gudrākam par iestādi vai personu, ar kuru viņš sacenšas. Aktīvistam ir mazāk materiālo resursu – it īpaši salīdzinājumā ar lielajām korporācijām. Tāpēc priekšrocībām ir jābūt iekšējiem, nevis ārējiem resursiem, piemēram – ārkārtējs radošums, spējas uzticēties un atbalstīt citam citu vai nepieciešamības gadījumā – klusa drosme.”8

Autora komentārsAtvērt
Atlants