Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 26.04.2016.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Ir
Laikposms: 2000. - 2010. g.
2011. - 2015. g.
  • Konspekts 'Reklāmas definīcija', 1.
  • Konspekts 'Reklāmas definīcija', 2.
  • Konspekts 'Reklāmas definīcija', 3.
  • Konspekts 'Reklāmas definīcija', 4.
  • Konspekts 'Reklāmas definīcija', 5.
  • Konspekts 'Reklāmas definīcija', 6.
Darba fragmentsAizvērt

Mērķauditorija
Mērķauditorija ir kārtīgi jāizpēta, ir jāizprot tās vēlmes, lai veiksmīgāk varētu mudināt uz produkta, pakalpojuma iegādi. Svarīgi ir izzināt mērķauditoriju, lai samazinātu mārketinga izmaksas. Izzinot mērķauditoriju ir vieglāk saprast, kur un kādā veidā izvietot reklāmu, kurus medijus izvēlēties.

“Radošais uzdevums” jeb “Creative brief”
Pēdējais solis ir izveidot visas komunikācijas darba plānu, kas ietver radošo stratēģiju. Radošā stratēģija ir īss apgalvojums, kas nosaka - mērķauditoriju; kā patērētājs domā, jūt un uzvedās; ko komunikācija ir iecerējusi sasniegt; solījums, kas izveidos saiti starp patērētāju un zīmolu.

Radošā stratēģija ietver :
• svarīgāko tirgus/ patērētāja faktorus, kas nosaka stratēģiju;
• primāro reklāmas/komunikācijas mērķi, ko nepieciešams sasniegt;
• patērētaja izpratni- patērētaja griba
• ko zīmols reprezentē patērētāju prātā, ko zīmols apsola patērētājam
• apgalvojums, kas apstiprina solījumu patērētājam
• mērķauditorija, ar ko tiek runāts, kam tiek piedāvāts
• lietas, kas nepieciešamas obligāti iekļaut pēc likuma

Autora komentārsAtvērt
Atlants