Vērtējums:
Publicēts: 08.05.2010.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
Laikposms: 2000. - 2010. g.
  • Eseja 'Mazcenas mobilā telefona dzīves cikla posmu raksturojums', 1.
  • Eseja 'Mazcenas mobilā telefona dzīves cikla posmu raksturojums', 2.
  • Eseja 'Mazcenas mobilā telefona dzīves cikla posmu raksturojums', 3.
Darba fragmentsAizvērt

No šī momenta sākusies jaunā produkta „Mazcenas mobila” izstrāde. Lai daudzi cilvēki varētu sev nopirkt mobilo telefonu, „LMT” uzņēmums izlēma ieviest savu produktu – telefona pirkšana par samazinātām cenām kopā ar tīklas pieslēgumu. Galvenais bija tas, ka vēl 9 gadus atpakaļ katrs cilvēks nevarēja nopirkt telefonu, jo tie maksāja ļoti dārgi, un lai šo problēmu novērstu „LMT” izlēma piedāvāt telefonus, kā saka, uz nomaksu. Civēks maksāja par visu (telefonu un pieslēgumu) piemēram 10 latus un noslēdza ar kompāniju līgumu uz noteiktu laiku. Tas nozīmēja, ka klients nevar atteikties no pakalpojuma tieši šo noteiktu laiku, citādi viņam piemēros lielu soda naudu.
Ieviešanas posms šim pakalpojumam bija veiksmīgs, jo Mazcenas mobilais palīdzēja piesaistīt vēl vairāk klientu. Bet jaunā produkta ieviešanas posmā nevis ir tik labi, jo kādu laiku uzņēmums strādā bez peļņas. Tas notiek, jo uzņēmumam, lai nodrošinātu pietiekamu produkta piedāvājumu, uzreiz jāmaksā saviem piegādātājiem par operatīvu darbu. „LMT” noslēdzot līgumus ar saviem partneriem – telefonu ražotājiem un pārdevējiem (Nokia, Samsung, Sony Ericsson, LG, HTC), pasūta kādu telefonu daudzumu pārdošanai saviem potenciāliem klientiem kad uzņēmumam vēl nav nekādu ieņēmumu no jaunā produkta. Tātad veidojas vienīgi izdevumi, kas saistīti arī ar mārketinga pasākumiem. …

Autora komentārsAtvērt
Redakcijas piezīmeAtvērt
Atlants