Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 04.03.2010.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
  • Konspekts 'Mārketinga plāns', 1.
  • Konspekts 'Mārketinga plāns', 2.
Darba fragmentsAizvērt

4.1pārbaude (vai ražošana vienmērīga, kvalitatīva aktuāla utt.)
produkts vai pakalpojums- ar ko atšķiras no pārējiem;
izplatīšana (promotion)- jāapzinās pieprasījums tirgū, konkurenti, izplatīšanas kanāli( kā saņemt pakalpojumu un cik ilgā laikā) , iepirkumu tiešsaite (kā nokļūst līdz pasūtītājam);
konkurenti- jāapzinās, kādas ir to aktivitātes;
budžets;
ārējie faktori- likumdošana, preces aktualitāte, sezona utt.…

Autora komentārsAtvērt
Atlants