Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 28.01.2010.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
Laikposms: 2000. - 2010. g.
  • Eseja 'Patērētāju tiesību aizsardzība', 1.
Darba fragmentsAizvērt

Kad?
Manis izvēlētā situācija ir norisinājusies 2007. gada augustā ar publikāciju 2007. gada 1. augusta trešdienas „Tirgus Dienā”. Papildus materiālus iespējams atrast http://www.tirgusdiena.lv/lat/classified/experts/consumer_rights/atkritumu_savaaceejs_l_t_avansaa_maksaataajus_par_tarifu_celshanu_nebriidina.

Kur?
Konkrētā situācija ir norisinājusies Ogres rajonā.

Kas?
Kāda Ogres rajona iedzīvotāja Maija Paleja (vārds ir mainīts) ir atkritumu apsaimniekotāja SIA L&T (bijusī L&T Hoetika) kliente. Viņa savus rēķinus par atkritumu apsaimniekošanu maksā pus gadu uz priekšu avansā. Taču L&T rēķinā par šā gada otro pusgadu pēkšņi uzrādīts parāds par iepriekšējo periodu — divi lati. Atkritumu apsaimniekotājs skaidro, ka tas ir aprēķināts par tarifu pacelšanu no 1.aprīļa, bet Maija par to laikus nav brīdināta. Patērētāju sargi teic — par tarifa celšanu jābrīdina.
Interesējoties par savu parādu Maijai L&T esot atbildējis, ka parāds esot radies, jo rēķins esot ticis apmaksāts uz priekšu. Kliente esot bijusi sašutusi, jo ar L&T noslēgtajā līgumā minēts, ka uzņēmumam ir pienākums informēt pakalpojuma saņēmēju par tarifa celšanu kopā ar rēķinu. Viņa tomēr nekādu informāciju par maksas palielināšanu nav saņēmusi. …

Autora komentārsAtvērt
Atlants