Vērtējums:
Publicēts: 04.06.2008.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
  • Prezentācija 'Pusaudžu pašnovērtējums mājturības un informātikas stundās', 1.
  • Prezentācija 'Pusaudžu pašnovērtējums mājturības un informātikas stundās', 2.
  • Prezentācija 'Pusaudžu pašnovērtējums mājturības un informātikas stundās', 3.
  • Prezentācija 'Pusaudžu pašnovērtējums mājturības un informātikas stundās', 4.
  • Prezentācija 'Pusaudžu pašnovērtējums mājturības un informātikas stundās', 5.
  • Prezentācija 'Pusaudžu pašnovērtējums mājturības un informātikas stundās', 6.
  • Prezentācija 'Pusaudžu pašnovērtējums mājturības un informātikas stundās', 7.
  • Prezentācija 'Pusaudžu pašnovērtējums mājturības un informātikas stundās', 8.
  • Prezentācija 'Pusaudžu pašnovērtējums mājturības un informātikas stundās', 9.
  • Prezentācija 'Pusaudžu pašnovērtējums mājturības un informātikas stundās', 10.
  • Prezentācija 'Pusaudžu pašnovērtējums mājturības un informātikas stundās', 11.
  • Prezentācija 'Pusaudžu pašnovērtējums mājturības un informātikas stundās', 12.
  • Prezentācija 'Pusaudžu pašnovērtējums mājturības un informātikas stundās', 13.
  • Prezentācija 'Pusaudžu pašnovērtējums mājturības un informātikas stundās', 14.
  • Prezentācija 'Pusaudžu pašnovērtējums mājturības un informātikas stundās', 15.
  • Prezentācija 'Pusaudžu pašnovērtējums mājturības un informātikas stundās', 16.
  • Prezentācija 'Pusaudžu pašnovērtējums mājturības un informātikas stundās', 17.
  • Prezentācija 'Pusaudžu pašnovērtējums mājturības un informātikas stundās', 18.
  • Prezentācija 'Pusaudžu pašnovērtējums mājturības un informātikas stundās', 19.
  • Prezentācija 'Pusaudžu pašnovērtējums mājturības un informātikas stundās', 20.
  • Prezentācija 'Pusaudžu pašnovērtējums mājturības un informātikas stundās', 21.
  • Prezentācija 'Pusaudžu pašnovērtējums mājturības un informātikas stundās', 22.
  • Prezentācija 'Pusaudžu pašnovērtējums mājturības un informātikas stundās', 23.
Darba fragmentsAizvērt

Pētāmā problēma un tās aktualitāte
Ļoti svarīgi, lai skolēniem veidojas pareizs priekštats par sevi kā personību. Pedagoga uzdevums ir pusaudža ticību saviem spēkiem ne tikai saglabāt, bet arī nostiprināt un pilnveidot, sekmēt bērnu spēju vērtēt sevi adekvāti
Darbā risināta pašnovērtējuma problēma kā viena no vērtēšanas kritērijiem pusaudžu vecumposmā
Pētījuma mērķis
Izanalizēta teorētiskā literatūra un noskaidrota pašnovērtējuma ietekme uz mācīšanās kvalitāti

Pētījuma hipotēze:

Skolēni, nepārtraukti novērtējot savu mācīšanos pēc vienotiem kritērijiem, uzlabo tās kvalitāti.…

Autora komentārsAtvērt
Atlants