Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 26.04.2016.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
Laikposms: 2011. - 2015. g.
  • Referāts 'Raidījuma "Gudrs un vēl gudrāks" analīze', 1.
  • Referāts 'Raidījuma "Gudrs un vēl gudrāks" analīze', 2.
  • Referāts 'Raidījuma "Gudrs un vēl gudrāks" analīze', 3.
  • Referāts 'Raidījuma "Gudrs un vēl gudrāks" analīze', 4.
  • Referāts 'Raidījuma "Gudrs un vēl gudrāks" analīze', 5.
  • Referāts 'Raidījuma "Gudrs un vēl gudrāks" analīze', 6.
  • Referāts 'Raidījuma "Gudrs un vēl gudrāks" analīze', 7.
  • Referāts 'Raidījuma "Gudrs un vēl gudrāks" analīze', 8.
Darba fragmentsAizvērt

Ceturtā kārta - atgādina noteikumus, pirms sāk uzdot jautājumus, dodas apciemot finālistus uz viņu skolām un iepazīsties ar dalībniekiem, ko viņi dara ikdienā. Starp ceturto un piekto jautājumu tiek iepazīstināts ar viesmāksliniekiem, kas uzstājas raidījuma nobeigumā.

Nobeigumā – tiek paziņoti rezultāti, visi tiek apbalvoti. Pašās beigās uzstājās grupa “Espresso”, paralēli tam nobeiguma titri.

Visā visumā raidījums “Gudrs un vēl gudrāks” ir ļoti veiksmīgs. Latvijā tas ir vienīgais tāda veida raidījums, to var skatīties ikviens Latvijas iedzīvotājs un būs interesanti. Raidījuma raidlaiks un ilgums ir atbilstošs, jo skatoties raidījumu tas vienmēr paskrien ātri. Vadītāji ir atraktīvi, komunikabli, brīvi ar nepieciešamajām zināšanām, lai vadītu raidījumu. Problēma, ko manīju ir raidījuma ievaddaļas vizuālajā noformējumā, tā ir pārlieku uzkrītoša un nevajadzīga detaļa, kas izbojā skatu uz dalībniekiem un skolotājiem. Minētā mūzikas problēma, kas parādās beigās arī ir būtiska, jo izmaina raidījuma noskaņu, kas nav pozitīvi. Pats raidījuma mērķis ir nozīmīgs, kuru atbalsta ne tikai raidījuma vadītāji, bet arī dalībnieki, skolotāji, izglītības iestādes, vecāki u.c.

Autora komentārsAtvērt
Atlants