Vērtējums:
Publicēts: 30.01.2007.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
  • Referāts 'Uzņēmuma apraksts', 1.
  • Referāts 'Uzņēmuma apraksts', 2.
  • Referāts 'Uzņēmuma apraksts', 3.
  • Referāts 'Uzņēmuma apraksts', 4.
  • Referāts 'Uzņēmuma apraksts', 5.
  • Referāts 'Uzņēmuma apraksts', 6.
  • Referāts 'Uzņēmuma apraksts', 7.
  • Referāts 'Uzņēmuma apraksts', 8.
  • Referāts 'Uzņēmuma apraksts', 9.
  • Referāts 'Uzņēmuma apraksts', 10.
  • Referāts 'Uzņēmuma apraksts', 11.
  • Referāts 'Uzņēmuma apraksts', 12.
  • Referāts 'Uzņēmuma apraksts', 13.
  • Referāts 'Uzņēmuma apraksts', 14.
  • Referāts 'Uzņēmuma apraksts', 15.
  • Referāts 'Uzņēmuma apraksts', 16.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Ievads    3
  Mērķi    4
  Misija    4
  Stratēģiskie mērķi    4
  Taktiskie mērķi    4
  Operatīvie mērķi    4
  Mērķu izvirzīšanas metode    5
  Stratēģija    6
  Uzņēmuma SIA ‘ARTŪRS UN ARTŪRS’ struktūra    9
  Darbinieku funkcijas un pienākumi    10
  Direktors    10
  Mārketinga departaments    10
  Personāla sastāvs    12
  Organizācijas kultūra    12
  Vadīšanas stils    12
  Motivēšanas politika    14
  Kontroles sistēma    16
Darba fragmentsAizvērt

SIA “ARTŪRS UN ARTŪRS” ir uzņēmums, kas nodarbojas ar tirdzniecību. Uzņēmumam ir trīs veikali Rīgā. Uzņēmums piedāvā profesionālu sporta ekipējumu – vasarā vindsērfingam un kaitam, ziemā attiecīgi slēpes un sniega dēļus, kā arī attiecīgo apģērbu. Konkurence Rīgā nav īpaši liela, jo veikalu, kas piedāvā profesionālu aprīkojumu nav nemaz tik daudz. SIA “ARTŪRS UN ARTŪRS” ieņemt pienācīgu vietu Latvijas tirgū.
Mūsu uzņēmuma sekmīgu darbību paspilgtina fakts, ka mūsu uzņēmumam tiek pieaicināti labākie pārdevēji attiecīgajā jomā. Kā jau mūsdienu tirgus apstākļos tas notiek pārdevējus pārvilinām piedāvājot labāku atalgojumu un darba apstākļus.
Daudz cilvēku ir kļuvuši par patstāvīgajiem klientiem, kuriem attiecīgi tiek iešķirtas lielākas atlaides, kā arī piedāvātas preces jau no nākamo gadu kolekcijām, kas mūsu uzņēmumu viņu acīs padara par vislabāko. Šo klientu skaits arvien pieaug. Tā ir liela atbildība, kas uzliek pienākumu rūpēties par labāko servisu un apkalpošanas ātrumu. Uzņēmums dara visu iespējamo, lai šo uzticību attaisnotu ar saskaņotu un mērķtiecīgu komandas darbu.…

Autora komentārsAtvērt
Atlants