Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 18.01.2008.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
  • Referāts 'Tūrisma uzņēmuma pakalpojumu sniegšana', 1.
  • Referāts 'Tūrisma uzņēmuma pakalpojumu sniegšana', 2.
  • Referāts 'Tūrisma uzņēmuma pakalpojumu sniegšana', 3.
  • Referāts 'Tūrisma uzņēmuma pakalpojumu sniegšana', 4.
Darba fragmentsAizvērt

Tūrisma tirgū pastāv tīrā jeb pilnīgā konkurence un līdz ar to cena veidojas dažādu faktoru ietekmē. Tirgus cenas veidošanās nepieciešamie noteikumi ir:
1.ekonomiskā patstāvība un uzņēmuma darbības veida brīva izvēle
2.saimnieciskās darbības subjektu (par tūrisma subjektiem sauc juridiskās un fiziskās personas, kuras ražo un izmanto tūrisma produktu. 3 subjekti – tūrists, tūr.operators, tūr.aģents) attiecību komerciālais pamats, kas tiek realizēts ar savstarpēji izdevīgu līgumu un pierkšanas – pārdošanas līgumu palīdzību.
3.līgumattiecību un citu saimniecisko strīdu aizsardzība likumā noteiktā kārtībā, kas sniedz zaudējumu atlīdzības garantiju.…

Autora komentārsAtvērt
Atlants