Vērtējums:
Publicēts: 07.01.2016.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: 10 vienības
Atsauces: Nav
  • Referāts 'Mediju kanāls "Twitter"', 1.
  • Referāts 'Mediju kanāls "Twitter"', 2.
  • Referāts 'Mediju kanāls "Twitter"', 3.
  • Referāts 'Mediju kanāls "Twitter"', 4.
  • Referāts 'Mediju kanāls "Twitter"', 5.
  • Referāts 'Mediju kanāls "Twitter"', 6.
  • Referāts 'Mediju kanāls "Twitter"', 7.
  • Referāts 'Mediju kanāls "Twitter"', 8.
  • Referāts 'Mediju kanāls "Twitter"', 9.
  • Referāts 'Mediju kanāls "Twitter"', 10.
  • Referāts 'Mediju kanāls "Twitter"', 11.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Ievads    3
  „Mediju kanāls Twitter”    4
  Interneta pirmsākumi    4
  Web 2.0    5
  Sociālie tīkli    6
  Twitter    7
  Twitter lietotāji    8
  Twitter un Politika    9
  Twitter iespējas    9
  Secinājumi    11
  Bibliogrāfija    12
Darba fragmentsAizvērt

Secinājumi
1. Web Interneta pirmsākumi izveidojās vienā no pasaules inovatīvākajām pētījumu institūcijām ARPA.
2. Pirmais datoru tīkls ARPANET tika izveidots 1969.gada 1.septembrī.
3. Galveno tīklu sauca par ARPA-INTERNET, pēc tam par INTERNETU.
4. Internets attālinājās no sākotnējā izdomātā nolūka un kļuva par milzīgu informācijas, savstarpējās komunikācijas, interaktivitātes un izpausmes centru.
5. Vispasaules tīkls (World Wide Web) ir izmainījis veidu, kā cilvēki nodarbojas ar biznesu, komunicē un dalās ar informāciju.
6. Katrs sociālais tīkls sastāv no dažāda līmeņa iespējām lietotājiem mijiedarboties savā starpā.
7. Sociālie tīkli tiek bieži vien tiek uztverti kā katalizatori globālām pārmaiņām, pasaule mainās ik pēc minūtes mūsu acu priekšā.
8. Sociālie tīkli palīdz apvienoties cilvēkiem ar līdzīgām interesēm, aizraušanos un uzskatiem.
9. Twitter ir mikroblogs, kurš ir pieejams par brīvu, kuru dibināja Džeks Dorsijs (Jack Dorsey), Evans Viljamss (Evan Williams) un Biz Stouns ( Biz Stone) 2006.gada martā.
10. Twitter dod iespēju lietotājiem meklēt un sekot citu ierakstiem un arī meklēt ierakstus saistītus ar dažādām tēmām un atslēgas vārdiem.
11. Vislielākais procents to, kas lieto Twitter atrodas Amerikas Savienotajos Štatos.
12. Twitter spēj būt tas, ko jebkurš no lietotājiem vēlas: sociāls, biznesa, reklamēšanas rīks, vai arī jebkāda šo rīku kombinācija.

Atlants