Vērtējums:
Publicēts: 24.01.2005.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
  • Konspekts 'Makrovides analīze', 1.
  • Konspekts 'Makrovides analīze', 2.
Darba fragmentsAizvērt

Rīga, 2005
1. Veikta makrovides analīze uzņēmuma „Narvesen Baltia” Ciydog jeb Hotdogam.

2. Analīzes rezultāti:

2.1 Sociālais fakors:
- Produkta izvēlē nedominē izglītība vai profesija.
- Pirkšanas izvēli varētu ietekmēt piederība tādam sabiedrības grupām kā piem., veģetārieši un „Svara vērotāju” dalībnieki.
- Produkts relatīvi lēts un ērts un lieliski pārstāv „fastfood” ēdienu grupu.

2.2 Ekonomiskais faktors:

Atlants