Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 06.03.2013.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
Laikposms: 2011. - 2015. g.
  • Prakses atskaite 'Uzņēmējdarbības semestra prakses atskaite', 1.
  • Prakses atskaite 'Uzņēmējdarbības semestra prakses atskaite', 2.
  • Prakses atskaite 'Uzņēmējdarbības semestra prakses atskaite', 3.
  • Prakses atskaite 'Uzņēmējdarbības semestra prakses atskaite', 4.
  • Prakses atskaite 'Uzņēmējdarbības semestra prakses atskaite', 5.
  • Prakses atskaite 'Uzņēmējdarbības semestra prakses atskaite', 6.
  • Prakses atskaite 'Uzņēmējdarbības semestra prakses atskaite', 7.
  • Prakses atskaite 'Uzņēmējdarbības semestra prakses atskaite', 8.
  • Prakses atskaite 'Uzņēmējdarbības semestra prakses atskaite', 9.
  • Prakses atskaite 'Uzņēmējdarbības semestra prakses atskaite', 10.
  • Prakses atskaite 'Uzņēmējdarbības semestra prakses atskaite', 11.
  • Prakses atskaite 'Uzņēmējdarbības semestra prakses atskaite', 12.
  • Prakses atskaite 'Uzņēmējdarbības semestra prakses atskaite', 13.
  • Prakses atskaite 'Uzņēmējdarbības semestra prakses atskaite', 14.
  • Prakses atskaite 'Uzņēmējdarbības semestra prakses atskaite', 15.
  • Prakses atskaite 'Uzņēmējdarbības semestra prakses atskaite', 16.
  • Prakses atskaite 'Uzņēmējdarbības semestra prakses atskaite', 17.
  • Prakses atskaite 'Uzņēmējdarbības semestra prakses atskaite', 18.
  • Prakses atskaite 'Uzņēmējdarbības semestra prakses atskaite', 19.
  • Prakses atskaite 'Uzņēmējdarbības semestra prakses atskaite', 20.
Darba fragmentsAizvērt

SECINĀJUMI UN PRIEKŠLIKUMI

Sabiedrība ar ierobežotu atbildību "Casas Moviles Europa" ietilpst mazo uzņēmumu grupā, ar 2 līdzvērtīgiem īpašniekiem. Uzņēmumā šobrīd tiek nodarbināti 7 darbinieki.
Uzņēmums nodarbojas ar jaunu un lietotu mobilo māju tirgošanu, māju restaurēšanu un koka dārza mājiņu pārdošanu. Klientu izvēlei ir pieejami aptuveni 30 jauni un 11 lietoti mobilo māju modeļi, kā arī ap 60 dažādi koka dārza mājiņu modeļi.
"Casas Moviles Europa" cenu politikas veidošanas pamatā ir klientu maksātspēja un ekonomiskā situācijas valstī. Uzņēmums piedāvā mobilās mājas dažādās cenu grupās no 8 līdz 80 tūkstošiem Eiro.
Uzņēmumā pielietotie preču realizācijas veicināšanas pasākumi ir aktīva tiešā pārdošana, reklāmu izdales materiālu un katalogu izplatīšana, reklāma dažādos masu medijos un piedalīšanās izstādēs un prezentācijās.
Uzņēmuma finansiālās situācija pēdējo 3 gadu laikā ir strauji pasliktinājusies un, nelabvēlīgu likumdošanas izmaiņu, kā arī patērētāju maksātspējas samazināšanās dēļ, tuvākajā laikā īpaši uzlabojumi nav gaidāmi. Šobrīd uzņēmumam ir augsta bankrota iespējamība, tāpēc būtu ieteicams pārskatīt piedāvāto produktu portfeli vai pievērsties cita veida uzņēmējdarbībai, kurai būtu lielāks likumdošanas atbalsts.
Prakses gaitā veiktā vēlmju un apmierinātības aptauja atklāja, ka uzņēmuma potenciālie klienti ir vecumā no 30-40 gadiem, kuri vēlas izvietot papildus dzīvesvietu vai darba telpa līdzās esošajai dzīvesvietai, kuriem nepieciešama lielāka dzīvojamā platība, vai kurus neapmierina dzīve dzīvoklī. Vidēji mājas iegādei atvēlētais budžets ir 25-40 tūkstoši Eiro. Novērtējot "Casas Moviles Europa" darbību, klienti atzīst, ka uzņēmumā ir ļoti augsta apkalpošanas kvalitāte un liela produktu izvēles dažādība, bet piedāvātās cenas varētu būt nedaudz zemākas, kā arī vajadzētu izvietot vairāk norādes par uzņēmuma atrašanās vietu.
Uzņēmuma "Casas Moviles Europa" galvenais un praktiski vienīgais konkurents tirgū ir uzņēmums "Casas Moviles", kura šobrīd ir Malagas provinces tirgus līderis. Šī uzņēmuma galvenās priekšrocības konkurences cīņā ir:
• lētākas cenas;
• lielāks produktu piedāvājums;
• uzņēmuma filiāles dažādās pilsētās;
• darbība starptautiskajā tirgū.
Ārējās vides faktori, kas var ietekmēt negatīvi uzņēmuma darbību, ir: ekonomiskā situācija valstī, likumdošanas izmaiņas, jaunu konkurentu parādīšanās tirgū, dabas stihijas un ugunsgrēki.
"Casas Moviles Europa" ir viens no vadošajiem uzņēmumiem tirgū, kura konkurētspējīgās priekšrocības ir: ar apbalvojumiem un novērtējumiem apliecināta produktu kvalitāte, operatīva piegāde, patērētāju maksātspējai atbilstošas cenas un plaša uzņēmuma reklāma. Lai palielinātu savu konkurētspēju, uzņēmumam vajadzētu veidot dažādus akciju un atlaižu piedāvājumus, kā arī izvietot vairāk informāciju un norādes par tā atrašanās vietu.

Autora komentārsAtvērt
Atlants