Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 17.12.2003.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
  • Referāts 'Reklāmas attīstības sākumi', 1.
  • Referāts 'Reklāmas attīstības sākumi', 2.
  • Referāts 'Reklāmas attīstības sākumi', 3.
  • Referāts 'Reklāmas attīstības sākumi', 4.
  • Referāts 'Reklāmas attīstības sākumi', 5.
  • Referāts 'Reklāmas attīstības sākumi', 6.
  • Referāts 'Reklāmas attīstības sākumi', 7.
  • Referāts 'Reklāmas attīstības sākumi', 8.
  • Referāts 'Reklāmas attīstības sākumi', 9.
  • Referāts 'Reklāmas attīstības sākumi', 10.
  • Referāts 'Reklāmas attīstības sākumi', 11.
Darba fragmentsAizvērt

Reklāma ir informācijas līdzeklis, lai piesaistītu uzmanību, izraisītu interesi, padarītu kaut ko populāru. Reklāmai tiek izmantota prese, kino, televīzija, radio, vitrīnas, plakāti, izkārtnes, preču un firmas zīmes. Visvairāk izplatīta ir tirdzniecības reklāma. ["Skaidrojošā vārdnīca", RTU, izdevniecība "Solvita", Rīga 1994.]
Reklāma ir īpašs komunikācijas veids, ko personas vai firmas izmanto informācijas izplatīšanai ar maksas līdzekļu starpniecību. [Kotler F. "Marketing Management", Seventh edition, New Jersy 1989.]
Reklāma ir ar uzņēmējdarbību vai profesionālo darbību saistīts jebkuras formas vai jebkura veida paziņojums vai pasākums, kura nolūks ir veicināt preču vai pakalpojumu (arī nekustamā īpašuma, tiesību un saistību) popularitāti vai pieprasījumu pēc tiem. [LR Reklāmas likums 1. pants]
Reklāma - vārds cēlies no franču "reclam" (latīņu - reclamare), kas nozīmē izkliegt.

Autora komentārsAtvērt
Atlants