Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 27.04.2005.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: 14 vienības
Atsauces: Nav
  • Referāts 'Skolotāja kompetences pilnveidošana jaunās Eiropas kontekstā', 1.
  • Referāts 'Skolotāja kompetences pilnveidošana jaunās Eiropas kontekstā', 2.
  • Referāts 'Skolotāja kompetences pilnveidošana jaunās Eiropas kontekstā', 3.
  • Referāts 'Skolotāja kompetences pilnveidošana jaunās Eiropas kontekstā', 4.
  • Referāts 'Skolotāja kompetences pilnveidošana jaunās Eiropas kontekstā', 5.
  • Referāts 'Skolotāja kompetences pilnveidošana jaunās Eiropas kontekstā', 6.
  • Referāts 'Skolotāja kompetences pilnveidošana jaunās Eiropas kontekstā', 7.
  • Referāts 'Skolotāja kompetences pilnveidošana jaunās Eiropas kontekstā', 8.
  • Referāts 'Skolotāja kompetences pilnveidošana jaunās Eiropas kontekstā', 9.
  • Referāts 'Skolotāja kompetences pilnveidošana jaunās Eiropas kontekstā', 10.
  • Referāts 'Skolotāja kompetences pilnveidošana jaunās Eiropas kontekstā', 11.
  • Referāts 'Skolotāja kompetences pilnveidošana jaunās Eiropas kontekstā', 12.
  • Referāts 'Skolotāja kompetences pilnveidošana jaunās Eiropas kontekstā', 13.
  • Referāts 'Skolotāja kompetences pilnveidošana jaunās Eiropas kontekstā', 14.
  • Referāts 'Skolotāja kompetences pilnveidošana jaunās Eiropas kontekstā', 15.
  • Referāts 'Skolotāja kompetences pilnveidošana jaunās Eiropas kontekstā', 16.
  • Referāts 'Skolotāja kompetences pilnveidošana jaunās Eiropas kontekstā', 17.
  • Referāts 'Skolotāja kompetences pilnveidošana jaunās Eiropas kontekstā', 18.
  • Referāts 'Skolotāja kompetences pilnveidošana jaunās Eiropas kontekstā', 19.
  • Referāts 'Skolotāja kompetences pilnveidošana jaunās Eiropas kontekstā', 20.
  • Referāts 'Skolotāja kompetences pilnveidošana jaunās Eiropas kontekstā', 21.
  • Referāts 'Skolotāja kompetences pilnveidošana jaunās Eiropas kontekstā', 22.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Projekta pamatojums, mērķi un uzdevumi   
  Projekta izstrādes gaita un problēmu izklāsts   
  Austrijas izglītības sistēmas raksturojums   
  Atšķirības Latvijas un Austrijas izglītības sistēmās   
  Skolotāja kompetence jaunas Eiropas kontekstā   
  Skolotāju, studentu un skolēnu aptaujas rezultāti   
Darba fragmentsAizvērt

Amerikāņu sociologam Dž. Grinderam pieder šādi vārdi:” Nav jēgas gaidīt, kamēr pasaule pielāgosies jums. Tas nekad nenotiks. Vienīgais veids gūt panākumus ir pašiem pielāgoties pasaulei”.
Mēs dzīvojam strauju pārmaiņu laikā. Pasaules ekonomiskā, kultūras, tehnoloģiskā vienotība un daudzveidība, pāreja uz informācijas sabiedrību ir modernās pasaules raksturīgākās iezīmes. Svarīgi, lai Latvijas jaunā paaudze veiksmīgi sagatavotos dzīvei sarežģītajā, mainīgajā šodienas un rītdienas pasaulē. Nenoliedzami, ka nozīmīgākie priekšnoteikumi tam būs skolēnu iegūto zināšanu kvalitāte un gatavība turpināt izglītību visa mūža garumā.
UNESKO Starptautiskās komisijas “Izglītība XXI gadsimtam” ziņojumā uzsvērts, ka izglītībai ir jābūt vienlaikus ceļu kartei sarežģītajā un mainīgajā pasaulē un kompasam, kas palīdz atrast pareizo ceļu. Izglītība ir nepārtraukts zināšanu un prasmju pilnveidošanas process un būtisks līdzeklis personības attīstībai un attiecību veidošanai starp indivīdiem, grupām un nācijām. Tāpēc komisija īpaši ir akcentējusi četrus pilārus:
1.Mācīšanās dzīvot kopā.
2.Mācīšanās zināt.
3.Mācīšanās darīt.
1.Mācīšanās būt.
Aktuāla kļūst doma par pastāvīgi mācošo sabiedrību, kuras būtībā ir zināšanu ieguvums, padziļināšana un pielietošana.
Sakarā ar Latvijas iestāšanos ES, pedagogiem paveras jaunas iespējas savas kompetences pilnveidošanā. Savā projektā apskatīsim Austrijas izglītības sistēmu un mūsu skolotāju iespējas strādāt šajā valstī.
Projekta darba tēma: Skolotāja profesionālās kompetences pilnveidošana jaunās Eiropas kontekstā.
Projekta mērķis:
Noskaidrot skolēnu un studentu priekšstatus par mūsdienīgu skolotāju un tā konkurētspēju Eiropas Savienības valstīs.
Projekta uzdevumi:
1.Pieejamās literatūras par projekta tēmu apkopošana un sistematizēšana.
2.Pētījuma metožu izvēle.

3.Salīdzināt Latvijas un Austrijas izglītības sistēmas.
4.Pētījuma veikšana augstskolā un republikas skolās.
5.Iegūto rezultātu analīze.
6.Skolēnu un studentu aptauja par mūsdienīgā skolotāja tēlu.
7.Projekta darba prezentācija 1. – 4.kursa studentiem.…

Atlants