Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 25.03.2006.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 8 vienības
Atsauces: Ir
  • Prakses atskaite 'Komercdarbības organizācija IK "SPA Beta"', 1.
  • Prakses atskaite 'Komercdarbības organizācija IK "SPA Beta"', 2.
  • Prakses atskaite 'Komercdarbības organizācija IK "SPA Beta"', 3.
  • Prakses atskaite 'Komercdarbības organizācija IK "SPA Beta"', 4.
  • Prakses atskaite 'Komercdarbības organizācija IK "SPA Beta"', 5.
  • Prakses atskaite 'Komercdarbības organizācija IK "SPA Beta"', 6.
  • Prakses atskaite 'Komercdarbības organizācija IK "SPA Beta"', 7.
  • Prakses atskaite 'Komercdarbības organizācija IK "SPA Beta"', 8.
  • Prakses atskaite 'Komercdarbības organizācija IK "SPA Beta"', 9.
  • Prakses atskaite 'Komercdarbības organizācija IK "SPA Beta"', 10.
  • Prakses atskaite 'Komercdarbības organizācija IK "SPA Beta"', 11.
  • Prakses atskaite 'Komercdarbības organizācija IK "SPA Beta"', 12.
  • Prakses atskaite 'Komercdarbības organizācija IK "SPA Beta"', 13.
  • Prakses atskaite 'Komercdarbības organizācija IK "SPA Beta"', 14.
  • Prakses atskaite 'Komercdarbības organizācija IK "SPA Beta"', 15.
  • Prakses atskaite 'Komercdarbības organizācija IK "SPA Beta"', 16.
  • Prakses atskaite 'Komercdarbības organizācija IK "SPA Beta"', 17.
  • Prakses atskaite 'Komercdarbības organizācija IK "SPA Beta"', 18.
  • Prakses atskaite 'Komercdarbības organizācija IK "SPA Beta"', 19.
  • Prakses atskaite 'Komercdarbības organizācija IK "SPA Beta"', 20.
  • Prakses atskaite 'Komercdarbības organizācija IK "SPA Beta"', 21.
  • Prakses atskaite 'Komercdarbības organizācija IK "SPA Beta"', 22.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Tabulu saraksts    3
  Darbā pielietotie saīsinājumi    4
  Ievads    5
1.  Uzņēmuma apraksts    6
1.1.  Uzņēmuma vizītkarte    6
1.2.  Pakalpojumi, to raksturojums    8
2.  Uzņēmējdarbības vide    10
3.  Grāmatvedības politika    11
3.1.  Līdzekļi un to struktūra, finansēšanas avoti    12
3.2.  Izmaksas, cenu veidošana    13
3.3.  Finanšu analīze    15
4.  Sociālās apdrošināšanas obligātās iemaksas    19
  Secinājumi    20
  Priekšlikumi    21
  Izmantotā literatūra    22
Darba fragmentsAizvērt

Prakses mērķis – sekmēt teorētisko zināšanu, profesionālo prasmju un iemaņu nostiprināšanu un attīstību.
Prakses uzdevumi:
1.raksturot uzņēmuma dibināšanas tiesiskos un organizatoriskos motīvus un uzņēmējdarbības vidi;
2.izpētīt un raksturot uzņēmuma marketinga stratēģijas;
3.analizēt uzņēmuma sniegto pakalpojumu kvalitāti un to uzskaites kārtību;
4.raksturot uzņēmuma iekšējās un ārējās finansēšanas avotus;
5.sniegt grāmatvedības politikas raksturojumu;
6.izpētīt sociālās apdrošināšanas obligātās iemaksas, to aprēķināšanas un nomaksas kārtību uzņēmumā.
Individuālais uzņēmums „SPA Beta” darbojas tikai neilgu laiku un salona pašreizējais mērķis ir piesaistīt klientus un gūt peļņu tālākai attīstībai. Līdz ar to tiek piedāvāti daudz un dažādi skaistumkopšanas pakalpojumi, piemēram, manikīrs, pedikīrs, dažādas masāžas, solārijs.
Uzņēmuma īpašniece un vadītāja ir sekmīgi nokārtojusi atestāciju Starptautiskās manikīra skolas programmā Nagu kopšanas speciālists, kā arī paaugstinājusi savu profesionalitāti, apgūstot Estelinas četras meistaru klases, apgūstot nagu dizaina programmu no bāzes līmeņa līdz meistaram. ( Skatīt pielikumus).
Uzņēmums izmanto Starptautiskās Manikīrskolas piedāvātos Estelinas produktus, jo, sadarbojoties ar to, ir zināms, cik ekonomiski ir strādāt ar Estelinas produktiem.
Salons atrodas Bauskas rajonā, Iecavā, pašā centrā, kur klientiem ir ļoti ērti pieejams.
IK „SPA Beta” dibināts 2004.gada decembrī.
Salonā darbojas profesionāls speciālists, kurš ir izmācījies par nagu kopšanas speciālistu un četras meistarklases.
Salona „SPA Beta” vērtības:
Atrodas vienā ēkā ar finessa klubu;
Salons sniedz arī tādus pakalpojumus, kurus Iecavā citi saloni nepiedāvā;
Darbība ir balstīta uz klientu vajadzībām un vēlmēm;
Izmanto tikai kvalitatīvus kopšanas līdzekļus;
Katram klientam tiek sniegta informācija par katru kopšanas līdzekļu efektivitāti, to pozitīvo iedarbību.
Salona „SPA Beta” nākotnes mērķis – nodrošināt klientiem profesionālus un kvalitatīvus pakalpojumus atbilstoši patērētāju vēlmēm.
Salona „SPA Beta” mērķi:
Nodrošināt un vēl vairāk palielināt salona popularitāti Iecavā un arī ārpus tās;
Palielināt salona apgrozījumu;
Nodrošināt un uzturēt kvalitatīvus pakalpojumus;
Iegūt un saglabāt salona līdera lomu.…

Autora komentārsAtvērt
Atlants