• Prasības mūsdienīgai mācību stundai. Skolēna darbības diferenciēšana un individualizēšana stundā

     Novērtēts!

    Konspekts16 Pedagoģija, Psiholoģija

Vērtējums:
Publicēts: 20.02.2006.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 9 vienības
Atsauces: Nav
  • Konspekts 'Prasības mūsdienīgai mācību stundai. Skolēna darbības diferenciēšana un individu', 1.
  • Konspekts 'Prasības mūsdienīgai mācību stundai. Skolēna darbības diferenciēšana un individu', 2.
  • Konspekts 'Prasības mūsdienīgai mācību stundai. Skolēna darbības diferenciēšana un individu', 3.
  • Konspekts 'Prasības mūsdienīgai mācību stundai. Skolēna darbības diferenciēšana un individu', 4.
  • Konspekts 'Prasības mūsdienīgai mācību stundai. Skolēna darbības diferenciēšana un individu', 5.
  • Konspekts 'Prasības mūsdienīgai mācību stundai. Skolēna darbības diferenciēšana un individu', 6.
  • Konspekts 'Prasības mūsdienīgai mācību stundai. Skolēna darbības diferenciēšana un individu', 7.
  • Konspekts 'Prasības mūsdienīgai mācību stundai. Skolēna darbības diferenciēšana un individu', 8.
  • Konspekts 'Prasības mūsdienīgai mācību stundai. Skolēna darbības diferenciēšana un individu', 9.
  • Konspekts 'Prasības mūsdienīgai mācību stundai. Skolēna darbības diferenciēšana un individu', 10.
  • Konspekts 'Prasības mūsdienīgai mācību stundai. Skolēna darbības diferenciēšana un individu', 11.
  • Konspekts 'Prasības mūsdienīgai mācību stundai. Skolēna darbības diferenciēšana un individu', 12.
  • Konspekts 'Prasības mūsdienīgai mācību stundai. Skolēna darbības diferenciēšana un individu', 13.
  • Konspekts 'Prasības mūsdienīgai mācību stundai. Skolēna darbības diferenciēšana un individu', 14.
  • Konspekts 'Prasības mūsdienīgai mācību stundai. Skolēna darbības diferenciēšana un individu', 15.
  • Konspekts 'Prasības mūsdienīgai mācību stundai. Skolēna darbības diferenciēšana un individu', 16.
  • Konspekts 'Prasības mūsdienīgai mācību stundai. Skolēna darbības diferenciēšana un individu', 17.
  • Konspekts 'Prasības mūsdienīgai mācību stundai. Skolēna darbības diferenciēšana un individu', 18.
  • Konspekts 'Prasības mūsdienīgai mācību stundai. Skolēna darbības diferenciēšana un individu', 19.
  • Konspekts 'Prasības mūsdienīgai mācību stundai. Skolēna darbības diferenciēšana un individu', 20.
  • Konspekts 'Prasības mūsdienīgai mācību stundai. Skolēna darbības diferenciēšana un individu', 21.
  • Konspekts 'Prasības mūsdienīgai mācību stundai. Skolēna darbības diferenciēšana un individu', 22.
Darba fragmentsAizvērt

Zinātnes un tehnikas progress ne tikai liek skolai sistemātiski pārskatīt mācību saturu, padarīt to mūsdienīgu, bet dod skolotājam arī iespējas pilnveidot mācību procesu, mācību metodes, atvieglināt skolēniem mācību vielas apguvi.

Skolotāju rīcībā nonāk mūsdienīgi mācību līdzekļi: skaņu ieraksti, radio, televīzija, videofilmas, kas ļauj jebkurā stundas laikā ilustrēt skolotāja stāstījumu vai grāmatu tekstu.

Pēc amerikāņu pedagogu atziņām, pēdējos gados krasi mainās stundā izmantojamo metožu efektivitāte:

Autora komentārsAtvērt
Atlants