Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 09.04.2013.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: 7 vienības
Atsauces: Ir
  • Referāts 'Rokraksta attīstība skolas gados', 1.
  • Referāts 'Rokraksta attīstība skolas gados', 2.
  • Referāts 'Rokraksta attīstība skolas gados', 3.
  • Referāts 'Rokraksta attīstība skolas gados', 4.
  • Referāts 'Rokraksta attīstība skolas gados', 5.
  • Referāts 'Rokraksta attīstība skolas gados', 6.
  • Referāts 'Rokraksta attīstība skolas gados', 7.
  • Referāts 'Rokraksta attīstība skolas gados', 8.
  • Referāts 'Rokraksta attīstība skolas gados', 9.
  • Referāts 'Rokraksta attīstība skolas gados', 10.
  • Referāts 'Rokraksta attīstība skolas gados', 11.
  • Referāts 'Rokraksta attīstība skolas gados', 12.
  • Referāts 'Rokraksta attīstība skolas gados', 13.
  • Referāts 'Rokraksta attīstība skolas gados', 14.
  • Referāts 'Rokraksta attīstība skolas gados', 15.
  • Referāts 'Rokraksta attīstība skolas gados', 16.
  • Referāts 'Rokraksta attīstība skolas gados', 17.
  • Referāts 'Rokraksta attīstība skolas gados', 18.
  • Referāts 'Rokraksta attīstība skolas gados', 19.
  • Referāts 'Rokraksta attīstība skolas gados', 20.
  • Referāts 'Rokraksta attīstība skolas gados', 21.
  • Referāts 'Rokraksta attīstība skolas gados', 22.
  • Referāts 'Rokraksta attīstība skolas gados', 23.
  • Referāts 'Rokraksta attīstība skolas gados', 24.
  • Referāts 'Rokraksta attīstība skolas gados', 25.
  • Referāts 'Rokraksta attīstība skolas gados', 26.
  • Referāts 'Rokraksta attīstība skolas gados', 27.
  • Referāts 'Rokraksta attīstība skolas gados', 28.
  • Referāts 'Rokraksta attīstība skolas gados', 29.
  • Referāts 'Rokraksta attīstība skolas gados', 30.
  • Referāts 'Rokraksta attīstība skolas gados', 31.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Ievads    5
1.  Teorētiskā daļa    6
1.1.  Burtu rakstītprasmes mācība    6
1.2.  Teorētiskā literatūra par rokrakstu    11
1.3.  Burta ”T” analīze    12
1.4.  Ko stāsta rokraksts    13
1.5.  Rokraksta pielietojums psiholoģijā    15
2.  Pētnieciskā daļa    16
2.1.  Mana rokraksta analīze    17
2.2.  Vai rokraksts iedzimst    19
2.3.  Skolēnu rokraksta pašvērtējums    20
2.4.  Rokraksta izmaiņas    23
2.5.  Rakstīto burtu dažādība rokrakstos    25
  Pielikumi    29
  1.Pielikums    30
  Izmantotie uzziņas avoti    32
Darba fragmentsAizvērt

Rokraksts ir kā spogulis cilvēka iekšējai būtībai. Rokraksts ir cieši saistīts ar rakstību. Tas ir veids, kā atspoguļot valodu. Mūsdienu sabiedrībā ir lielāka nozīme datorrakstam, nevis ar roku rakstītajam tekstam. Arī skolā netiek pievērsta liela uzmanība skolēna rokraksta izkopšanai, kā tas bija agrāk. Tomēr pastāv uzskats, ka cilvēka rokraksts liecina par cilvēka raksturu.
Zinātniski pētnieciskā darba mērķis ir:
Pētīt skolēnu rokraksta attīstību skolas gados.
Tāpēc tika izvirzīti šādi uzdevumu:
Izpētīt teorētisko literatūru par rokrakstiem.
Atlasīt materiālus ar skolēnu rakstītiem tekstiem dažādos vecuma posmos.
Analizēt skolēna rokraksta īpatnības.
Izvērtēt, kas nosaka skolēnu rokraksta izmaiņas.
Noskaidrot skolēnu attieksmi pret rokrakstā rakstītiem tekstiem.
Darbā tiek izvirzīta hipotēze:
Mainoties vecumposmiem, cilvēka rokraksts kļūst izkoptāks.
Darbā tiek izmantotas šadas metodes:
Analīze
Sintēze
Anketēšana…

Autora komentārsAtvērt
Atlants