Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 09.01.2008.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
  • Prezentācija 'Uzņēmuma mārketinga vides un stratēģijas analīze un darbības plānošana', 1.
  • Prezentācija 'Uzņēmuma mārketinga vides un stratēģijas analīze un darbības plānošana', 2.
  • Prezentācija 'Uzņēmuma mārketinga vides un stratēģijas analīze un darbības plānošana', 3.
  • Prezentācija 'Uzņēmuma mārketinga vides un stratēģijas analīze un darbības plānošana', 4.
  • Prezentācija 'Uzņēmuma mārketinga vides un stratēģijas analīze un darbības plānošana', 5.
  • Prezentācija 'Uzņēmuma mārketinga vides un stratēģijas analīze un darbības plānošana', 6.
  • Prezentācija 'Uzņēmuma mārketinga vides un stratēģijas analīze un darbības plānošana', 7.
  • Prezentācija 'Uzņēmuma mārketinga vides un stratēģijas analīze un darbības plānošana', 8.
  • Prezentācija 'Uzņēmuma mārketinga vides un stratēģijas analīze un darbības plānošana', 9.
  • Prezentācija 'Uzņēmuma mārketinga vides un stratēģijas analīze un darbības plānošana', 10.
  • Prezentācija 'Uzņēmuma mārketinga vides un stratēģijas analīze un darbības plānošana', 11.
  • Prezentācija 'Uzņēmuma mārketinga vides un stratēģijas analīze un darbības plānošana', 12.
  • Prezentācija 'Uzņēmuma mārketinga vides un stratēģijas analīze un darbības plānošana', 13.
  • Prezentācija 'Uzņēmuma mārketinga vides un stratēģijas analīze un darbības plānošana', 14.
  • Prezentācija 'Uzņēmuma mārketinga vides un stratēģijas analīze un darbības plānošana', 15.
  • Prezentācija 'Uzņēmuma mārketinga vides un stratēģijas analīze un darbības plānošana', 16.
  • Prezentācija 'Uzņēmuma mārketinga vides un stratēģijas analīze un darbības plānošana', 17.
  • Prezentācija 'Uzņēmuma mārketinga vides un stratēģijas analīze un darbības plānošana', 18.
  • Prezentācija 'Uzņēmuma mārketinga vides un stratēģijas analīze un darbības plānošana', 19.
Darba fragmentsAizvērt

Šī kursa darba mērķis ir izpētīt SIA Decents bruģakmens ražotnes mārketinga vidi, konkurences nozīmīgumu un ietekmes iespējas šajā nozarē, tā rezultātā izdarīt secinājumus par uzņēmuma stāvokli tirgū, potenciālajām iespējām un draudiem, kā arī izstrādāt stratēģiju un turpmākās darbības plānus tuvākajā nākotnē.

Uzdevumi:
Veikt mikro un makro vides analīzi, pamatojoties uz statistikas datiem un ekonomiskajiem rādītājiem;
Analizēt nozares statistikas datus un apjaust konkurentu nozīmīgumu;
Veikt konkurences analīzi ar vispārējās konkurentu novērtēšanas metodi, Bostonas Konsultantu grupas matricas un General Electric modeļa palīdzību;
Novērtēt tirgus ietilpību, pamatojoties uz pirkumu biežumu, lielumu un pircēju skaitu;
Apjaust uzņēmuma iespējas, draudus, spēkus un vājumu , veicot SVID analīzi;
Veikt potenciālo patērētāju segmentēšanu, lai noteiktu mērķtirgu;
Izvērtēt uzņēmuma mērķi un stratēģiju, ar ko to sasniegt;
Noteikt ceļa seguma pirkuma lēmuma pieņemšanas procesu un izveidot rīcības plānu stratēģijas īstenošanai vienam gadam;…

Autora komentārsAtvērt
Atlants