Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 08.10.2019.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
  • Prezentācija 'Mūsdienīgās mācību metodes: koučings, supervīzija, mentorings', 1.
  • Prezentācija 'Mūsdienīgās mācību metodes: koučings, supervīzija, mentorings', 2.
  • Prezentācija 'Mūsdienīgās mācību metodes: koučings, supervīzija, mentorings', 3.
  • Prezentācija 'Mūsdienīgās mācību metodes: koučings, supervīzija, mentorings', 4.
  • Prezentācija 'Mūsdienīgās mācību metodes: koučings, supervīzija, mentorings', 5.
  • Prezentācija 'Mūsdienīgās mācību metodes: koučings, supervīzija, mentorings', 6.
  • Prezentācija 'Mūsdienīgās mācību metodes: koučings, supervīzija, mentorings', 7.
  • Prezentācija 'Mūsdienīgās mācību metodes: koučings, supervīzija, mentorings', 8.
  • Prezentācija 'Mūsdienīgās mācību metodes: koučings, supervīzija, mentorings', 9.
  • Prezentācija 'Mūsdienīgās mācību metodes: koučings, supervīzija, mentorings', 10.
  • Prezentācija 'Mūsdienīgās mācību metodes: koučings, supervīzija, mentorings', 11.
  • Prezentācija 'Mūsdienīgās mācību metodes: koučings, supervīzija, mentorings', 12.
  • Prezentācija 'Mūsdienīgās mācību metodes: koučings, supervīzija, mentorings', 13.
  • Prezentācija 'Mūsdienīgās mācību metodes: koučings, supervīzija, mentorings', 14.
  • Prezentācija 'Mūsdienīgās mācību metodes: koučings, supervīzija, mentorings', 15.
  • Prezentācija 'Mūsdienīgās mācību metodes: koučings, supervīzija, mentorings', 16.
  • Prezentācija 'Mūsdienīgās mācību metodes: koučings, supervīzija, mentorings', 17.
  • Prezentācija 'Mūsdienīgās mācību metodes: koučings, supervīzija, mentorings', 18.
  • Prezentācija 'Mūsdienīgās mācību metodes: koučings, supervīzija, mentorings', 19.
  • Prezentācija 'Mūsdienīgās mācību metodes: koučings, supervīzija, mentorings', 20.
  • Prezentācija 'Mūsdienīgās mācību metodes: koučings, supervīzija, mentorings', 21.
Darba fragmentsAizvērt

Kad nepieciešama supervīzija?
Profesionāļi mēdz uzskatīt, ka supervīzija nepieciešama tikai, ja manāmas darbinieku izdegšanas pazīmes.

Palīdzošās profesijās (piemēram, sociālajā darbā)
Uzņēmējdarbībā
Supervīzijas galvenās funkcijas
Indivīda izglītošana - potenciāla īstenošana
Atbalsts problēmsituācijās – palīdzība lomu izpildē
Administratīvs atbalsts – uzlabo organizācijas mikroklimatu
(C. Kadushin 1992)
Supervīzijas veidi
Individuālā supervīzija
Grupas supervīzija
Komandas supervīzija
Vadītāju supervīzija
Organizācijas supervīzija
Mentorings
Pieredzējuša un mazāk pieredzējuša cilvēka salikšana pārī ar vienotu mērķi – palīdzēt mazāk zinošajam attīstīt noteiktas kompetences (M. Murray and M. Owen)
Sadarbojas apmācāmais (nepieredzējušais) un mentors (pieredzējušais)
Mentoringa mērķi
Ilgtermiņa mērķi
Paaugstināt efektivitāti un kvalitāti, palielinot mazāk pieredzējušu darbinieku spējas.
Kāpēc vajadzīgs mentorings?
Palīdzība jauniem darbiniekiem
Potenciāla identificēšana
Darbinieku personīgās izaugsmes atbalsts
Atbalsts darbiniekiem pārmaiņu procesā
Apmācību programmu integrēšana
Atbalsts organizācijām pārmaiņu procesā

Autora komentārsAtvērt
Redakcijas piezīmeAtvērt
Atlants