Vērtējums:
Publicēts: 01.10.2012.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
  • Konspekts 'Metodisks projekts dabas zinību tēmas apguvei. Tēma - ieži', 1.
  • Konspekts 'Metodisks projekts dabas zinību tēmas apguvei. Tēma - ieži', 2.
  • Konspekts 'Metodisks projekts dabas zinību tēmas apguvei. Tēma - ieži', 3.
  • Konspekts 'Metodisks projekts dabas zinību tēmas apguvei. Tēma - ieži', 4.
  • Konspekts 'Metodisks projekts dabas zinību tēmas apguvei. Tēma - ieži', 5.
  • Konspekts 'Metodisks projekts dabas zinību tēmas apguvei. Tēma - ieži', 6.
  • Konspekts 'Metodisks projekts dabas zinību tēmas apguvei. Tēma - ieži', 7.
Darba fragmentsAizvērt

Apguves metodika
Lai labāk šo tematu apgūtu un bērniem būtu interesantāk ir jādodas laukā, brīvā dabā. Vienā dienā arī visu neapgūs, tāpēc varētu būt darbošanās visu nedēļu. Sliktākos laika apstākļa gadījumos nodarbības varētu būt telpā, kur audzinātāja var pastāstīt par iežiem. Bet dienās, kad ir labi laika apstākļi vajadzēs doties laukā. Ļoti labi, ja var aiziet uz grants karjerām , jo tur var redzēt pa slāņiem – mālu, granti, smilti, akmeņus. Varētu arī gājienā būt upe, kur var redzēt olīšus. Tāpat pastaigas laikā var atrast dažādus akmeņus.
Bērniem vislabāk viss paliek atmiņā, ja visu paši dabā atrod, salasa un aptausta. Tieši tāpēc, jādodas dabā, ar audzinātājas palīdzību jāsalasa un tad jānes uz bērnudārzu. Pēc tam var grupēt, kuri ir nogulumieži un kuri nav. Ir jātausta un tad var noteikt kādas ir atšķirības. Piem, olis ir apaļš un ciets, akmens ciets, bet dažādas formas, kūdra ir mīksta un tajā var atrast dažādas lietas. Ar krītu var rakstīt uz tāfeles utt.
Ar vārāmo sāli var veikt eksperimentu. Pēc tam bērni var arī parotaļāties ar salasītajiem materiāliem.

Autora komentārsAtvērt
Atlants