Vērtējums:
Publicēts: 02.03.2012.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
  • Konspekts 'Atbildes uz jautājumiem mājturības metodikā', 1.
  • Konspekts 'Atbildes uz jautājumiem mājturības metodikā', 2.
  • Konspekts 'Atbildes uz jautājumiem mājturības metodikā', 3.
  • Konspekts 'Atbildes uz jautājumiem mājturības metodikā', 4.
  • Konspekts 'Atbildes uz jautājumiem mājturības metodikā', 5.
  • Konspekts 'Atbildes uz jautājumiem mājturības metodikā', 6.
  • Konspekts 'Atbildes uz jautājumiem mājturības metodikā', 7.
  • Konspekts 'Atbildes uz jautājumiem mājturības metodikā', 8.
  • Konspekts 'Atbildes uz jautājumiem mājturības metodikā', 9.
  • Konspekts 'Atbildes uz jautājumiem mājturības metodikā', 10.
  • Konspekts 'Atbildes uz jautājumiem mājturības metodikā', 11.
Darba fragmentsAizvērt

7. Kādas ir svarīgākās metodiskās problēmas?
- nepietiekami attīstīta metodikas vēstures mācība; - pārāk liela koncentrācija uz programmām, kas noved pie pārslodzes; - nav pietiekamas metodikas klasifikācijas; - nepietiekami izstrādāti vadošie norādījumi, atbilstoši objektīvām likumsakarībām; - stundu tipi un struktūra nepārtraukti mainās; - apmācībai un attīstībai – jābūt savstarpējā saistībā; jauninājumu ieviešanas problēmas; - didaktisko materiālu komplektu trūkums; - uzskates līdzekļu sagatavošanas grūtības; - mainīgas prasības skolotājam.…

Autora komentārsAtvērt
Atlants