Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 07.05.2015.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
  • Konspekts 'Diskusija', 1.
  • Konspekts 'Diskusija', 2.
  • Konspekts 'Diskusija', 3.
  • Konspekts 'Diskusija', 4.
  • Konspekts 'Diskusija', 5.
  • Konspekts 'Diskusija', 6.
  • Konspekts 'Diskusija', 7.
Darba fragmentsAizvērt

Principi, pēc kuriem skolēni sadalāmi grupās.
Es parasti to ļauju izdarīt skolēniem pašiem, bet ar nosacījumu, ka pāris vai plašāka grupa kopā strādā ne biežāk kā 2 ieskaites gadā. Vai lozēšanas principa (skolēni izvelk divus vienādus numurus, kas vienlaikus ir arī jautājuma secības numurs, var izmantot arī uz pusēm sagrieztas skatu kartītes, pēc kurām katrs sameklē partneri utt.). Elizabete Koena uzskata, ka grupā nav vēlams iedalīt tuvus draugus. Es to neesmu novērojusi un domāju, ka vidusskolēni ir jāradina sadarboties un strādāt ar jebkuru klasesbiedru, kopīga uzdevuma veikšanai apslāpējot arī negatīvo attiekami, ko rada psiholoģiskā nesaderība, jo dzīvē vienmēr nebūs iespējams sadarboties tikai ar draugiem vai emocionāli patīkamiem partneriem.

Ieskaišu jautājumi
Plašiem paskaidrojumiem ieskaites gaitā nav laika, tādēļ ieskaites jautājumi jāuzraksta skaidri, nepārprotami, lai skolēnam nebūtu jāskaidro un jātraucē pārējie sagatavošanās procesā.

Autora komentārsAtvērt
Atlants