Vērtējums:
Publicēts: 15.02.2011.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
  • Referāts 'SIA "Positivus grupa"', 1.
  • Referāts 'SIA "Positivus grupa"', 2.
  • Referāts 'SIA "Positivus grupa"', 3.
  • Referāts 'SIA "Positivus grupa"', 4.
  • Referāts 'SIA "Positivus grupa"', 5.
  • Referāts 'SIA "Positivus grupa"', 6.
  • Referāts 'SIA "Positivus grupa"', 7.
  • Referāts 'SIA "Positivus grupa"', 8.
  • Referāts 'SIA "Positivus grupa"', 9.
  • Referāts 'SIA "Positivus grupa"', 10.
  • Referāts 'SIA "Positivus grupa"', 11.
  • Referāts 'SIA "Positivus grupa"', 12.
  • Referāts 'SIA "Positivus grupa"', 13.
  • Referāts 'SIA "Positivus grupa"', 14.
  • Referāts 'SIA "Positivus grupa"', 15.
  • Referāts 'SIA "Positivus grupa"', 16.
  • Referāts 'SIA "Positivus grupa"', 17.
  • Referāts 'SIA "Positivus grupa"', 18.
  • Referāts 'SIA "Positivus grupa"', 19.
  • Referāts 'SIA "Positivus grupa"', 20.
  • Referāts 'SIA "Positivus grupa"', 21.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
1.  Ievads    3.
2.  Kultūras organizācijas juridiskais statuss, vīzija, misija, mērķi    4
3.  Kultūras organizācijas mārketinga mikss instrumentu analīze    5
03.1.  Produkts    5
3.2.  Cena    8
3.3.  Vieta    10
3.4.  Veicināšana    11
4.  Secinājumi    16
5.  Pielikums    17
Darba fragmentsAizvērt

Process (pakalpojuma sniegšanas process), visas darbības kopums, kas palīdz produktam sasniegt savu auditoriju.
Festivāla darbinieki ir laipni un izpalīdzīgi izplatot paši pasākuma biļetes, atbildot uz patērētājiem interesējošiem un neskaidriem jautājumiem.
Sniedz iespēju bez maksas baudīt festivālu brīvprātīgajiem.
Ja nepieciešams piegādā biļetes vai ielūgumus ar kurjeru vai pa pastu.
Izziņo laicīgi par biļešu iepriekšpārdošanas datumu, laiku un vietu, kā arī cenām.
Nodrošina kvalitatīvu ēdināšanas servisu un labu apkalpošanu.
Nodrošina festivāla apmeklētājus ar kartēm, kurās norādīti svarīgākie pasākuma norises punkti, lai cilvēks varētu viegli orientēties.
Visas šīs darbības veicina papildus apmeklētāju pieplūdumu, kas līdz ar to palielina ienākumus festivāla organizatoriem, savukārt festivāla apmeklētājiem sniedz gandarījumu par labi pavadītu laiku un kvalitatīvu kultūras produkta baudīšanu.

Secinājumi par kultūras organizācijas mārketinga mikss instrumentu darbību
Visi mārketinga mikss instrumenti darbojas vienlīdz labi. Un ņemot vērā to, ka katru gadu festivāla popularitāte un apmeklētāju skaits tikai pieaug, šis ir viens no veiksmīgāk organizētajiem un plānotajiem festivāliem visā Latvijā.
Festivāla organizatori katru gadu pilnveido festivāla programmu, to piemērojot dažādām apmeklētāju interesēm un vēlmēm.
Jāatzīmē arī tas, ka festivāla rīkotāji arī paaugstina katru gadu cenas un dažādo dažādus pārdošanas veicināšanas pasākumus, kas palīdz sekmīgi pārdot biļetes. Festivāla apmeklētāji šo pasākumu uztver par tik kvalitatīvu, ka viņus neuztrauc dārgās biļešu cenas.


Autora komentārsAtvērt
Atlants