• Reklāmas tirgus Latvijā, Baltijā un pasaulē. Reklāmas tirgu attīstības tendences. Lielākie reklāmdevēji

     

    Konspekts2 Mārketings, reklāma

Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 14.09.2010.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
  • Konspekts 'Reklāmas tirgus Latvijā, Baltijā un pasaulē. Reklāmas tirgu attīstības tendences', 1.
  • Konspekts 'Reklāmas tirgus Latvijā, Baltijā un pasaulē. Reklāmas tirgu attīstības tendences', 2.
Darba fragmentsAizvērt

Baltijas reklāmas tirgu apjoms ietver Latvijas, Lietuvas un Igaunijas reklāmas tirgus apjomus. 2008. gadā Baltijas reklāmas tirgus apjoms sasniedza 406,3 miljonus eiro. Tādus rezultātus var nosaukt par pozitīviem, tāpēc, ka salīdzinot ar 2007. gadu, Baltijas reklāmas tirgu apjoms ir pieaudzis par 4%.
Skatoties pa valstīm, vislielāko apjomu sasniedza Lietuvas reklāmas tirgus – 157,0 miljoni eiro. Otru vietu pēc reklāmas tirgus apjoma sasniedza Latvija – 138,2 miljoni eiro. Vismazākais reklāmas tirgus apjoms bija Igaunijā – 111,2 miljoni eiro. Salīdzinot ar 2007. gadu, Lietuvas un Latvijas reklāmas tirgus pieauga, bet Igaunijas reklāmas tirgus samazinājās.…

Autora komentārsAtvērt
Atlants