Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 14.04.2006.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
  • Referāts 'Savstarpējā komunikācija agrīnās bērnības vecumā', 1.
  • Referāts 'Savstarpējā komunikācija agrīnās bērnības vecumā', 2.
  • Referāts 'Savstarpējā komunikācija agrīnās bērnības vecumā', 3.
  • Referāts 'Savstarpējā komunikācija agrīnās bērnības vecumā', 4.
Darba fragmentsAizvērt

Mērķis: Izpētīt kā notiek bērnu saskarsme agrīnās bērnības vecumā

Vieta: Mājas un pagalms

Laiks: 27.04.2001. No pulksten 11.00 līdz 117.00.

Izvēles pamatojums: Interese par to kā bērni agrīnās bērnības vecumposmā veido savstarpējās attiecības, kā spēj saprasties viens ar otru.

Bērna vārds: Ivars, Aija

Bērna vecums: Ivars – 2.8 gadus vecs, Aija – 2.6 gadus veca

Teorētiskā bāze: G.Svence “Personības attīstības psiholoģija”. “Spēlēs un rotaļās bērnam sāk izpausties arī paškontroles prasmes un iemaņas, piemēram, ja rotaļa prasa ievērot noteikumus. Taču 1 – 3 gadīgiem bērniem noteikumu ievērošana vēl norisinās ar grūtībām, viņi tos neievēro vai labāk spēlējas vieni bez noteikumiem.
Rotaļas saistās arī saskarsmes prasmju un iemaņu apguvi. Par jaunveidojumu šajā vecumā var uzskatīt to, ka bērni sāk apgūt rotaļāšanos kopā ar vienaudžiem. Vienaudžu nozīme līdz ar attīstību pieaugs un sasniegs kulmināciju pusaudžu vecumā.”

Autora komentārsAtvērt
Atlants