Vērtējums:
Publicēts: 05.03.2012.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: 2 vienības
Atsauces: Nav
  • Biznesa plāns 'Biškopības piederumu veikals "Bite"', 1.
  • Biznesa plāns 'Biškopības piederumu veikals "Bite"', 2.
  • Biznesa plāns 'Biškopības piederumu veikals "Bite"', 3.
  • Biznesa plāns 'Biškopības piederumu veikals "Bite"', 4.
  • Biznesa plāns 'Biškopības piederumu veikals "Bite"', 5.
  • Biznesa plāns 'Biškopības piederumu veikals "Bite"', 6.
  • Biznesa plāns 'Biškopības piederumu veikals "Bite"', 7.
  • Biznesa plāns 'Biškopības piederumu veikals "Bite"', 8.
  • Biznesa plāns 'Biškopības piederumu veikals "Bite"', 9.
  • Biznesa plāns 'Biškopības piederumu veikals "Bite"', 10.
  • Biznesa plāns 'Biškopības piederumu veikals "Bite"', 11.
  • Biznesa plāns 'Biškopības piederumu veikals "Bite"', 12.
  • Biznesa plāns 'Biškopības piederumu veikals "Bite"', 13.
  • Biznesa plāns 'Biškopības piederumu veikals "Bite"', 14.
  • Biznesa plāns 'Biškopības piederumu veikals "Bite"', 15.
  • Biznesa plāns 'Biškopības piederumu veikals "Bite"', 16.
  • Biznesa plāns 'Biškopības piederumu veikals "Bite"', 17.
  • Biznesa plāns 'Biškopības piederumu veikals "Bite"', 18.
  • Biznesa plāns 'Biškopības piederumu veikals "Bite"', 19.
  • Biznesa plāns 'Biškopības piederumu veikals "Bite"', 20.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Kopsavilkums    3
1.  Uzņēmuma apraksts    4
1.1.  Juridiskais statuss    4
1.2.  Atrašanās vieta    4
1.3.  Sabiedrības dibinātāji    4
1.4.  Darbības mērķis    4
1.5.  Energoresursi    5
1.6.  Materiāli tehniskie resursi    6
1.6.1.  Uzņēmumā esošie pamatlīdzekļi    6
1.6.2.  Uzņēmumā izmantojamie apgrozāmie līdzekļi    6
1.6.3.  Produkcijas sagāde    6
1.6.4.  Transports    6
1.6.5.  Telpas un noliktavas    6
2.  Uzņēmuma vadība    7
3.  Preces un pakalpojumi    8
3.1.  Preču klasifikācija.    8
3.2.  Preču sortiments    8
3.3.  Preču kvalitāte    8
3.4.  Preču realizācijas situācija    9
4.  Tirgus    10
4.1.  Noieta tirgus novērtēšana    10
4.2.  Mārketinga stratēģija    11
4.3.  Reklāma    11
5.  Konkurence (Konkurentu novērtējums un analīze)    12
6.  Riski un problēmas, apdrošināšana    13
7.  Finanšu plāns    14
7.1.  Naudas plūsmas grafiks    14
7.2.  Sākuma bilance    15
7.3.  Peļņas zaudējuma aprēķins    16
  Secinājumi un priekšlikumi    17
  Izmantotās literatūras un avotu saraksts    19
Darba fragmentsAizvērt

Vērtējot uzņēmuma plānoto darbību pēc tā finanšu plāna, var secināt, ka uzņēmumam izdosies uzsākt veiksmīgu uzņēmējdarbību un īstenot iepriekš noteiktos mērķus ar veicināšanas pasākumu un nemainīga darbības stila palīdzību. Pirmajā gadā peļņa gan nav gaidāma liela, bet domājams, ka nākamajos gados uzņēmums sasniegs iepriekš noteikto apgrozījumu. Protams, visu šo aprēķinu pamatā ir noteikts pieprasījuma lielums, kas nav vēl praksē pārbaudīts, ir tikai ar aptauju un pētījumu palīdzību prognozēts. Ja pieprasījums būs šāds un vēl lielāks, plānotie aprēķini piepildīsies un uzņēmējdarbības sākums būs sevi attaisnojis.
Biznesa plāns ir uzņēmuma veiksmīgas darbības stūrakmens. Tam var būt divējādi mērķi – parādīt uzņēmuma esošo stāvokli, vietu, pozīciju tirgū, kā arī likt uzņēmējam novērtēt, vai viņa ideja par sava uzņēmuma veidošanu īstenosies. …

Autora komentārsAtvērt
Atlants