Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 18.12.2012.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Ir
Laikposms: 2000. - 2010. g.
2011. - 2015. g.
  • Konspekts 'Strīdīgu sarunu vadīšana ar organizācijas vadību un ar tās padotajiem', 1.
  • Konspekts 'Strīdīgu sarunu vadīšana ar organizācijas vadību un ar tās padotajiem', 2.
  • Konspekts 'Strīdīgu sarunu vadīšana ar organizācijas vadību un ar tās padotajiem', 3.
  • Konspekts 'Strīdīgu sarunu vadīšana ar organizācijas vadību un ar tās padotajiem', 4.
  • Konspekts 'Strīdīgu sarunu vadīšana ar organizācijas vadību un ar tās padotajiem', 5.
Darba fragmentsAizvērt

Ieteikumi vadošo darbinieku un personāla konfliktu samazināšanai:
1. Skaidri norādiet katras daļas pienākumus un uzdevumus. Vadībai ir jābūt atbildīgai par darbības uzdevumiem, t.i., tai jāpieņem, jāuzlabo vai jāatceļ personāla ieteikumi. No otras puses, personālam jābūt iespējai dot ieteikumus jebkurā laikā, t.i., kad vien tas uzskata, par nepieciešamu, ne tikai tad, kad vadība to pieprasa.
2. Integrēt personāla un vadības darbību. Personāla ieteikumi būs reālāki un pamatotāki, ja personāla darbinieki laikus konsultēsies ar vadību, tad, kad šie ieteikumi vēl tikai rodas. Šādas konsultācijas liks arī vadībai pievērsties jaunām idejām.
3. Izglītojiet vadību, lai tā pareizi izmanto personālu. Vadošie menedžeri daudz efektīvāk izmantos personāla zināšanas, ja zinās tieši un konkrēti, ko katrs speciālists spēj. Vadītājs iesaka personāla darbiniekiem informēt vadību par savām funkcijām konferencēs vai arī individuāli.
4. Jāliek personālam būt atbildīgam par rezultātiem. Vadība būs atvērtāka personāla ieteikumiem, ja personāla darbinieki atbildēs par to, ja ieteikumi neizdodas. Atbildība veicinās personālu savus ieteikumus izstrādāt rūpīgāk. [489.lpp]

Autora komentārsAtvērt
Atlants