Vērtējums:
Publicēts: 30.01.2007.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
  • Prakses atskaite 'PII prakse 5 - 7 gadīgiem bērniem', 1.
  • Prakses atskaite 'PII prakse 5 - 7 gadīgiem bērniem', 2.
  • Prakses atskaite 'PII prakse 5 - 7 gadīgiem bērniem', 3.
  • Prakses atskaite 'PII prakse 5 - 7 gadīgiem bērniem', 4.
  • Prakses atskaite 'PII prakse 5 - 7 gadīgiem bērniem', 5.
  • Prakses atskaite 'PII prakse 5 - 7 gadīgiem bērniem', 6.
  • Prakses atskaite 'PII prakse 5 - 7 gadīgiem bērniem', 7.
  • Prakses atskaite 'PII prakse 5 - 7 gadīgiem bērniem', 8.
  • Prakses atskaite 'PII prakse 5 - 7 gadīgiem bērniem', 9.
  • Prakses atskaite 'PII prakse 5 - 7 gadīgiem bērniem', 10.
  • Prakses atskaite 'PII prakse 5 - 7 gadīgiem bērniem', 11.
  • Prakses atskaite 'PII prakse 5 - 7 gadīgiem bērniem', 12.
  • Prakses atskaite 'PII prakse 5 - 7 gadīgiem bērniem', 13.
  • Prakses atskaite 'PII prakse 5 - 7 gadīgiem bērniem', 14.
  • Prakses atskaite 'PII prakse 5 - 7 gadīgiem bērniem', 15.
  • Prakses atskaite 'PII prakse 5 - 7 gadīgiem bērniem', 16.
  • Prakses atskaite 'PII prakse 5 - 7 gadīgiem bērniem', 17.
  • Prakses atskaite 'PII prakse 5 - 7 gadīgiem bērniem', 18.
  • Prakses atskaite 'PII prakse 5 - 7 gadīgiem bērniem', 19.
  • Prakses atskaite 'PII prakse 5 - 7 gadīgiem bērniem', 20.
  • Prakses atskaite 'PII prakse 5 - 7 gadīgiem bērniem', 21.
  • Prakses atskaite 'PII prakse 5 - 7 gadīgiem bērniem', 22.
  • Prakses atskaite 'PII prakse 5 - 7 gadīgiem bērniem', 23.
  • Prakses atskaite 'PII prakse 5 - 7 gadīgiem bērniem', 24.
Darba fragmentsAizvērt

Mērķis: Izziņas prasmju un attieksmju pilnveidošana.


Uzdevumi:
1.Veicināt runas un lasītprasmes attīstību un aktivitāti.
2.Aktivizēt domāšanu – analizēšanu, salīdzināšanas, klasificēšanas prasmes.
3.Rosināt attieksmju veidošanos un pieredzes bagātināšanu, izzinot apavu rašanas vēsturi, gatavošanu un pielietošanu.
4.Nodrošināt kustību aktivitāti, pilnveidot fizisko attīstību.
5.Veicināt sadarbības prasmes strādājot grupā.
6.Attīstīt ritma izjūtu, radīt vēlmi klausīties mūziku, reflektējot savas izjūtas.
7.Rosināt radošai darbībai un emocionālai atsaucībai.…

Autora komentārsAtvērt
Atlants