Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 08.11.2011.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
Laikposms: 2000. - 2010. g.
  • Prezentācija 'SIA mērķi, struktūra, misija, ārējā un iekšējā vide', 1.
  • Prezentācija 'SIA mērķi, struktūra, misija, ārējā un iekšējā vide', 2.
  • Prezentācija 'SIA mērķi, struktūra, misija, ārējā un iekšējā vide', 3.
  • Prezentācija 'SIA mērķi, struktūra, misija, ārējā un iekšējā vide', 4.
  • Prezentācija 'SIA mērķi, struktūra, misija, ārējā un iekšējā vide', 5.
  • Prezentācija 'SIA mērķi, struktūra, misija, ārējā un iekšējā vide', 6.
  • Prezentācija 'SIA mērķi, struktūra, misija, ārējā un iekšējā vide', 7.
  • Prezentācija 'SIA mērķi, struktūra, misija, ārējā un iekšējā vide', 8.
  • Prezentācija 'SIA mērķi, struktūra, misija, ārējā un iekšējā vide', 9.
  • Prezentācija 'SIA mērķi, struktūra, misija, ārējā un iekšējā vide', 10.
Darba fragmentsAizvērt

Sniegt pakalpojums, kas nodrošina jaunos uzņēmējus, darbību uzsākot:
individualitātes
stila
zīmola izveide uzņēmuma atpazīstamībai
reklāmas kampaņu pakalpojumi
produkta virzīšanai tirgū.

Stratēģiskie mērķi: Izveidot aģentūru, kura sniedz reklāmas, dizaina, poligrāfijas pakalpojumus.
Mērķauditorija – uzņēmēji.
Taktiskie mērķi: Strādāt veidojot patstāvīgo klientu, piegādātāju, sadarbības partneru kopumu, kas veicina uzņēmuma mērķu sasniegšanu.…

Autora komentārsAtvērt
Atlants