Vērtējums:
Publicēts: 08.05.2004.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
  • Referāts 'Matemātika mākslā', 1.
  • Referāts 'Matemātika mākslā', 2.
  • Referāts 'Matemātika mākslā', 3.
  • Referāts 'Matemātika mākslā', 4.
  • Referāts 'Matemātika mākslā', 5.
  • Referāts 'Matemātika mākslā', 6.
  • Referāts 'Matemātika mākslā', 7.
  • Referāts 'Matemātika mākslā', 8.
  • Referāts 'Matemātika mākslā', 9.
  • Referāts 'Matemātika mākslā', 10.
  • Referāts 'Matemātika mākslā', 11.
  • Referāts 'Matemātika mākslā', 12.
  • Referāts 'Matemātika mākslā', 13.
  • Referāts 'Matemātika mākslā', 14.
  • Referāts 'Matemātika mākslā', 15.
  • Referāts 'Matemātika mākslā', 16.
  • Referāts 'Matemātika mākslā', 17.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Ievads   
1.  Darba gaita   
2.  Secinājumi   
  Teorētiskais materiāls   
1.  Zīme   
2.  Līnija   
3.  Krāsa   
4.  Telpa   
5.  Kompozīcija   
Darba fragmentsAizvērt

Ik uz soļa ikdienišķajā dzīvē katram cilvēkam nākas parādīt, cik lielā mērā viņš ir mākslinieks. Kāds ir cilvēks, tāda daļēji ir viņa apkārtne. Tieši tāpēc ikkatram jācenšas tuvoties mākslas izpratnei, jāmācās mākslu skatīt un vērtēt, lai atšķirtu īsto no neīstā.
Cilvēka prasme padarīt citiem pieejamas savas domas, idejas vai pārdzīvojumus ar attiecīgu izteiksmes līdzekļu palīdzību ir māksla. Mākslinieka uzdevums ir, lietojot attiecīgus izteiksmes līdzekļus, materiālus un tehniskus paņēmienus, sasniegt noteiktu savas domas, idejas vai izjūtas ietveršanu līnijās, krāsās un formās.
Arī es, izmantojot nepieciešamos līdzekļus, centos radīt un īstenot savu ideju. Mans uzdevums bija izveidot atbilstošu zīmējumu uz matemātikas kabineta sienas, kurā atspoguļotos – matemātika. Tādēļ es centos izveidot tādu kompozīciju, kas spilgti izceltu šo tematu.…

Autora komentārsAtvērt
Atlants