Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 17.12.2015.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Ir
  • Konspekts 'Masu mediji, globalizācija un starptautiskās attiecības: brīvā tirgus ieviešana ', 1.
  • Konspekts 'Masu mediji, globalizācija un starptautiskās attiecības: brīvā tirgus ieviešana ', 2.
Darba fragmentsAizvērt

Savukārt „hibrīda privātais-valsts uzņēmums, gan reģionāli, gan starptautiski mērķēta, tiecas uz salīdzinoši agresīvu redakcionālu neatkarību, kas šķietami satrauc valsts, reģionālo, un starptautisko eliti. Tā arvien vairāk..pieņem Rietumu stila formatējumu un netiešā veidā (valsts un starptautiskā) ietekmē vai kontrolē.”
Šī situācija, kad panākta brīvā tirgus ieviešana komunikāciju jomā, radījusi paradoksu, jo tas radījis divu kultūru saplūšanu, taču jāsaka gan, ka Rietumu stilā. Tas radījis bažas arābu pasaulē, un šeit pastāv viedoklis, ka „vietējie un reģionālie plašsaziņas līdzekļi ir svarīgāki nekā anglo- amerikas plašsaziņas līdzekļi, kas dominē pasaules mediju arēnā.” Tas liecina par Rietumu pasaules triumfu mediju jomā, kas, iespējams, nozīmē reālās situācijas aizēnošanu.

Autora komentārsAtvērt
Atlants