Vērtējums:
Publicēts: 20.09.2010.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
Laikposms: 2000. - 2010. g.
  • Prezentācija 'Telefonu sarunu kultūra', 1.
  • Prezentācija 'Telefonu sarunu kultūra', 2.
  • Prezentācija 'Telefonu sarunu kultūra', 3.
  • Prezentācija 'Telefonu sarunu kultūra', 4.
  • Prezentācija 'Telefonu sarunu kultūra', 5.
  • Prezentācija 'Telefonu sarunu kultūra', 6.
  • Prezentācija 'Telefonu sarunu kultūra', 7.
  • Prezentācija 'Telefonu sarunu kultūra', 8.
  • Prezentācija 'Telefonu sarunu kultūra', 9.
  • Prezentācija 'Telefonu sarunu kultūra', 10.
  • Prezentācija 'Telefonu sarunu kultūra', 11.
Darba fragmentsAizvērt

Kas ir lietišķā etiķete?
Lietišķā etiķete ir uzvedības normu kopums, kas jāievēro lietišķajās attiecībās.
Mērķis ir palīdzēt veidot veiksmīgu saskarsmi starp dažādu tautu un kultūru pārstāvjiem.
Darbs ar citu kultūru pārstāvjiem prasa ļoti augstu profesionālās sagatavotības līmeni.

Vispārējie noteikumi telefonu sarunu kultūrā
Ja kabineta saimnieks runā pa telefonu, apmeklētājs gaida ārpusē.
Lietišķas tikšanās laika, nav pieņemts ilgstoši sarunāties pa tālruni
Tālrunis, kas ilgstoši zvana, var traucēt citus, tādēļ klausuli ieteicams pacelt ne vēlāk, kā pēc 3 signāla.
Pa citu cilvēku tālruni neatsaucas, ja nav palūgts to darīt.
Pieklājīgi ir piezvanīt cilvēkiem, kuram tas ir apsolīts, vai kurš zvanījis prombūtnes laikā.

Autora komentārsAtvērt
Atlants