Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 22.01.2019.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 7 vienības
Atsauces: Ir
Laikposms: 2011. - 2015. g.
  • Referāts 'Motivācija, tās veidi un nozīme uzņēmumā', 1.
  • Referāts 'Motivācija, tās veidi un nozīme uzņēmumā', 2.
  • Referāts 'Motivācija, tās veidi un nozīme uzņēmumā', 3.
  • Referāts 'Motivācija, tās veidi un nozīme uzņēmumā', 4.
  • Referāts 'Motivācija, tās veidi un nozīme uzņēmumā', 5.
  • Referāts 'Motivācija, tās veidi un nozīme uzņēmumā', 6.
  • Referāts 'Motivācija, tās veidi un nozīme uzņēmumā', 7.
  • Referāts 'Motivācija, tās veidi un nozīme uzņēmumā', 8.
  • Referāts 'Motivācija, tās veidi un nozīme uzņēmumā', 9.
  • Referāts 'Motivācija, tās veidi un nozīme uzņēmumā', 10.
  • Referāts 'Motivācija, tās veidi un nozīme uzņēmumā', 11.
  • Referāts 'Motivācija, tās veidi un nozīme uzņēmumā', 12.
  • Referāts 'Motivācija, tās veidi un nozīme uzņēmumā', 13.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
1.  Ievads    3
2.  Motivācija kā jēdziens    4
3.  Cilvēka vajadzības    5
4.  Motivācijas veidi    6
5.  Motivācijas ietekme uz uzņēmumu    8
  Secinājumi    9
  Izmantotās literatūras un avotu saraksts    10
Darba fragmentsAizvērt

SECINĀJUMI
1. Motivācija ir cilvēka iekšējais dzinulis, kas liek viņam sasniegt savus un uzņēmuma mērķus, turklāt jēdzieni – motivācija un mērķis- ir cieši saistīti savā starpā.
2. Ir jāatceras, ka cilvēks ir būtne ar savām fizioloģiskajām, sociālajām, drošības un pašizpausmes vajadzībām, kas var ietekmēt viņa izvēli un viņa motivāciju darboties.
3. Darbinieka lēmumu strādāt, neietekmē tikai viņa paša izvēle. Tas ir atkarīgs arī no ārējiem faktoriem, kurus vadība uzņemas vai vajadzētu uzņemties ieviest darbinieku motivēšanas programmā.
4. Ārējās motivēšanas metodes var būt atalgojums – naudas izteiksmē, tai skaitā, uzņēmuma dažādu pakalpojumu nodrošināšana ar naudas palīdzību, kā arī vēlamais rezultāts var tikt panākts ar komunikācijas palīdzību, iespaidojot cilvēku emocionālā līmenī, izsakot atzinību. Tomēr pie katra darbinieka jāvēršas personīgi, jo cilvēki atšķiras savos raksturos.
5. Uzņēmumiem ir jāpievērš lielāka uzmanība motivēšanas programmai, jo tas iespaido personāla lojalitāti un vēlmi strādāt uzņēmuma labā, kas tādējādi var iespaidot uzņēmuma produktivitāti un izaugsmi.

Autora komentārsAtvērt
Atlants