Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 19.11.2009.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Ir
  • Konspekts 'Limitēts pirkšanas lēmuma pieņemšanas process kā mārketinga problēma', 1.
  • Konspekts 'Limitēts pirkšanas lēmuma pieņemšanas process kā mārketinga problēma', 2.
  • Konspekts 'Limitēts pirkšanas lēmuma pieņemšanas process kā mārketinga problēma', 3.
  • Konspekts 'Limitēts pirkšanas lēmuma pieņemšanas process kā mārketinga problēma', 4.
Darba fragmentsAizvērt

Raksturīgākie mārketinga pasākumi, kurus izmanto firmas Latvijas tirgū šīs problēmas risināšanā ir 1:
Reklāma – piemēram, pēc autora domām, uz patērētājiem visiedarbīgākās reklāmas ir mobilo sakaru operatoriem tādiem kā Tele2 Zelta Zivtiņai, LMT, Bite u.c. Šo reklāmu mērķis ir viens, proti, motivēt patērētājus izmantot tieši viņu sniegto pakalpojumu, savukārt reklāmās paustais ziņojums un reklāmas taktikas ir krasi atšķirīgas. Piemēram, mobilo sakaru operators Bite (tai skaitā tā tirdzniecības markām BiFri), lai iegūtu patērētāju atzinību, reklāmas kampaņās iesaista cilvēkus no ielas, proti, vairākās reklāmas savu pozitīvo viedokli par šo mobilo sakaru operatoru sniedz jaunieši, kuri sastapti Vecrīgas ielās. Tāpat šis mobilo sakaru operators rīko dažādas publiskās reklāmas kampaņas tādās kā portretu izstāde, kurā ikviens varēja nofotografēties un viņa bilde tika izstādīta līdzās citām Rīgas ielās.…

Autora komentārsAtvērt
Atlants