Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 09.11.2010.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
  • Referāts 'Cenu veidošanās politika', 1.
  • Referāts 'Cenu veidošanās politika', 2.
  • Referāts 'Cenu veidošanās politika', 3.
  • Referāts 'Cenu veidošanās politika', 4.
Darba fragmentsAizvērt

Mēs izvēlējāmies divus produktus, kas savā starpā nav saistīti. Pirmais produkts bija cigaretes (Marlboro) un otrais- žurnāls „Ilustrētā Zinātne”. Marlboro reklāmas mēs ievērojām žurnālos, bet žurnālu reklamēja pa radio.
1. Mēs apskatījām un izanalizējām žurnāla „Ilustrētā zinātne” cenu izmaiņas.
Secinājām to, ka cena ir mainījusies.
2006. gadā maksāja Ls 2,19
2008. gadā maksāja Ls 2,49
Cena divu gadu laikā augusi par Ls 0,30. Spriežot pēc inflācijas, mūsu izpratnē, tas nav daudz.
1.1. Cenu ietekmē šādi faktori:
1. Izmaksu pieaugums žurnāla izveidei
2. Pasta pakalpojumu maksas pieaugums
3. Inflācija …

Autora komentārsAtvērt
Atlants