Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 18.05.2004.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: 9 vienības
Atsauces: Nav
  • Referāts 'Tirgus struktūras tūrismā. Monopoli, oligopoli, kokurence', 1.
  • Referāts 'Tirgus struktūras tūrismā. Monopoli, oligopoli, kokurence', 2.
  • Referāts 'Tirgus struktūras tūrismā. Monopoli, oligopoli, kokurence', 3.
  • Referāts 'Tirgus struktūras tūrismā. Monopoli, oligopoli, kokurence', 4.
  • Referāts 'Tirgus struktūras tūrismā. Monopoli, oligopoli, kokurence', 5.
  • Referāts 'Tirgus struktūras tūrismā. Monopoli, oligopoli, kokurence', 6.
  • Referāts 'Tirgus struktūras tūrismā. Monopoli, oligopoli, kokurence', 7.
  • Referāts 'Tirgus struktūras tūrismā. Monopoli, oligopoli, kokurence', 8.
  • Referāts 'Tirgus struktūras tūrismā. Monopoli, oligopoli, kokurence', 9.
  • Referāts 'Tirgus struktūras tūrismā. Monopoli, oligopoli, kokurence', 10.
  • Referāts 'Tirgus struktūras tūrismā. Monopoli, oligopoli, kokurence', 11.
  • Referāts 'Tirgus struktūras tūrismā. Monopoli, oligopoli, kokurence', 12.
  • Referāts 'Tirgus struktūras tūrismā. Monopoli, oligopoli, kokurence', 13.
  • Referāts 'Tirgus struktūras tūrismā. Monopoli, oligopoli, kokurence', 14.
  • Referāts 'Tirgus struktūras tūrismā. Monopoli, oligopoli, kokurence', 15.
  • Referāts 'Tirgus struktūras tūrismā. Monopoli, oligopoli, kokurence', 16.
  • Referāts 'Tirgus struktūras tūrismā. Monopoli, oligopoli, kokurence', 17.
  • Referāts 'Tirgus struktūras tūrismā. Monopoli, oligopoli, kokurence', 18.
  • Referāts 'Tirgus struktūras tūrismā. Monopoli, oligopoli, kokurence', 19.
  • Referāts 'Tirgus struktūras tūrismā. Monopoli, oligopoli, kokurence', 20.
  • Referāts 'Tirgus struktūras tūrismā. Monopoli, oligopoli, kokurence', 21.
  • Referāts 'Tirgus struktūras tūrismā. Monopoli, oligopoli, kokurence', 22.
  • Referāts 'Tirgus struktūras tūrismā. Monopoli, oligopoli, kokurence', 23.
  • Referāts 'Tirgus struktūras tūrismā. Monopoli, oligopoli, kokurence', 24.
  • Referāts 'Tirgus struktūras tūrismā. Monopoli, oligopoli, kokurence', 25.
  • Referāts 'Tirgus struktūras tūrismā. Monopoli, oligopoli, kokurence', 26.
  • Referāts 'Tirgus struktūras tūrismā. Monopoli, oligopoli, kokurence', 27.
  • Referāts 'Tirgus struktūras tūrismā. Monopoli, oligopoli, kokurence', 28.
  • Referāts 'Tirgus struktūras tūrismā. Monopoli, oligopoli, kokurence', 29.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Ievads tūrisma ekonomikā    3
  Konkurence    4
  Tīrā konkurence    5
  Tirgus konkurētspējas sratēģijas    8
  Monopoli    10
  Monopolistiskā konkurence    12
  Oligopoli    13
  Izmantotās literatūras un avotu saraksts    16
Darba fragmentsAizvērt

Tūrisms kā tautsaimniecības nozare šobrīd pasaulē attīstās ļoti strauji un ir viens no galvenajiem ienākumu avotiem to valstu ekonomikā, kuras ir orientētas uz tūrismu kā ienesīgu biznesu, bet par cik ir novērojama tūrisma attīstība ne tikai atsevišķos reģionos, (protams katrs tūrisma reģions attīstās savādāk un individuāli), globālā mērogā pasaulē ir novērojama strauja tūrisma attīstība, tātad ļoti būtisks ir jautājums par tūrismu kā ekonomikas nozari, kā svarīgu faktoru, kurš spētu ietekmēt valstu kopējo ekonomisko stāvokli un kuram ir cieša saistība pārējam tausaimniecības nozarēm. Svarīgi ir izpētīt ekonomisko ietekmi, ko rada kā vietējie un starptautiskie tūristi, tā arī tūrisma uzņēmumu un industrijas darbība.
Ekonomikā lielāka nozīme ir nevis tiešajam tūristu skaitam, bet gan finansiālajiem aspektiem,t.i., cik daudz naudas viens tūrists vidēji dienā patērē, cik ilgi vidēji uzturās konkrētajā valstī. …

Autora komentārsAtvērt
Atlants