Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 01.02.2013.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
Laikposms: 2000. - 2010. g.
2011. - 2015. g.
  • Paraugs 'Avārijas koeficientu metodes aprēķins', 1.
  • Paraugs 'Avārijas koeficientu metodes aprēķins', 2.
  • Paraugs 'Avārijas koeficientu metodes aprēķins', 3.
  • Paraugs 'Avārijas koeficientu metodes aprēķins', 4.
  • Paraugs 'Avārijas koeficientu metodes aprēķins', 5.
Darba fragmentsAizvērt

1. Analizējamā posma apraksts.
Analizējamais ceļa posms ir jaunprojektēts lauku ceļš, kas pieslēdz teritorijas vai savieno mazākas nozīmes apdzīvotas vietas. Autoceļa gada vidējā diennakts satiksmes intensitāte ir 4000 automašīnu/diennaktī, no kurām 200 automašīnas jeb 5 % ir kravas transportlīdzekļi ( autovilcēji – 45%; autobusi – 5% un kravas auto – 50%). Autoceļa normālprofils ir NP 7,50 ar divām joslām (katru 3 m platu), kopējo brauktuves platumu – 6,00 m, nomalēm – 0,75 + 0,75 m, brīvtelpu 8,50 m un sānu atdalošo joslu 1,25m. Minimālais garenkritums garanprofilā ir 2 ‰, bet maksimālais – 32 ‰. Minimālais plāna līkņu R= 550 m, bet maksimālais – 1500 m. Autoceļam ir 4 nobrauktuves uz laukiem, kuru satiksmes intensitāte ir maksimāli 10 % no summārās intensitātes uz abiem ceļiem un kuru redzamības attālums ir 40-60 m. Autovadītāja redzamību neaizšķērso nekāda apbūve un autoceļš nešķērso apdzīvotu vietu, kas būtiski uzlabo satiksmes drošību. Tā kā tas ir jaunizbūvēts ceļš, seguma stāvoklis ir ar labu saķeres koeficientu un bez deformācijām.

Autora komentārsAtvērt
Atlants