Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 06.06.2017.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
Laikposms: 2000. - 2010. g.
2011. - 2015. g.
  • Referāts 'Komercdarbība tūrismā', 1.
  • Referāts 'Komercdarbība tūrismā', 2.
  • Referāts 'Komercdarbība tūrismā', 3.
  • Referāts 'Komercdarbība tūrismā', 4.
  • Referāts 'Komercdarbība tūrismā', 5.
  • Referāts 'Komercdarbība tūrismā', 6.
  • Referāts 'Komercdarbība tūrismā', 7.
  • Referāts 'Komercdarbība tūrismā', 8.
  • Referāts 'Komercdarbība tūrismā', 9.
  • Referāts 'Komercdarbība tūrismā', 10.
  • Referāts 'Komercdarbība tūrismā', 11.
  • Referāts 'Komercdarbība tūrismā', 12.
  • Referāts 'Komercdarbība tūrismā', 13.
  • Referāts 'Komercdarbība tūrismā', 14.
  • Referāts 'Komercdarbība tūrismā', 15.
  • Referāts 'Komercdarbība tūrismā', 16.
  • Referāts 'Komercdarbība tūrismā', 17.
  • Referāts 'Komercdarbība tūrismā', 18.
  • Referāts 'Komercdarbība tūrismā', 19.
  • Referāts 'Komercdarbība tūrismā', 20.
  • Referāts 'Komercdarbība tūrismā', 21.
  • Referāts 'Komercdarbība tūrismā', 22.
  • Referāts 'Komercdarbība tūrismā', 23.
  • Referāts 'Komercdarbība tūrismā', 24.
  • Referāts 'Komercdarbība tūrismā', 25.
  • Referāts 'Komercdarbība tūrismā', 26.
  • Referāts 'Komercdarbība tūrismā', 27.
  • Referāts 'Komercdarbība tūrismā', 28.
  • Referāts 'Komercdarbība tūrismā', 29.
  • Referāts 'Komercdarbība tūrismā', 30.
  • Referāts 'Komercdarbība tūrismā', 31.
  • Referāts 'Komercdarbība tūrismā', 32.
  • Referāts 'Komercdarbība tūrismā', 33.
Darba fragmentsAizvērt

No 2014.gada 2. janvāra līdz 2014.gada 31.janvārim tiek izsludināta projektu iesniegumu pieņemšana pasākumam „Tūrisma aktivitāšu veicināšana”. Kopējais pieejamais publiskais finansējums pasākumā ir 890 000 EUR. Pasākuma mērķis ir veicināt nelauksaimnieciskās aktivitātes lauku teritorijā, attīstot un pilnveidojot lauku tūrismu un ar tūrismu saistītos pakalpojumus un infrastruktūru. Tiks atbalstītas dažādas aktivitātes, piemēram, peldvietu labiekārtošana, atpūtas taku un tiltiņu, rotaļlaukumu, atrakciju, veloceliņu izveide un labiekārtošana, sporta laukumu un sporta un atpūtas būvju celtniecība, kas ietilpst esošā vai plānojamā tūrisma pakalpojumā u.c.

Fiziskā vide
Tūrisma uzņēmuma darbību ietekmē fiziskā vide. Tā darbība un peļņas gūšana atkarīga no laika apstākļiem – karsta un ilga vai lietaina vasara, barga vai bezsniega ziema – tie ir apstākļi, kas nes korektīvas uzņēmuma darbā, jo klimats ir nepatstāvīgs un grūti prognozējams.
Tirgus stratēģija, vasaras un ziemas sezonā būs nedaudz atšķirīga, jo vasarā jāpiesaista galvenokārt uzņēmumu kolektīvus, kā arī tūristus, bet ziemā galveno uzsvaru jāliek uz tūristiem un atpūtniekiem, kas piekopj aktīvu dzīves veidu – zemledus makšķerēšana, slidošana utt.
Latgalē ir iespēja piesaistīt tūristus ar neskartām dabas ainavām. Un tā ir iespēja ģeogrāfiskā stāvokļa lietderīga izmantošanai.

Autora komentārsAtvērt
Atlants