“Intelekts ir indivīda intelektuālās spējas, kas nodrošina problēmu risināšanas prasmi un radošu darbību, kuru atzīst un novērtē noteiktā kultūrā.”
/H. Gārdners/
Droši viens katrs skolotājs praksē ir novērojis, ka ikvienam skolēnam ir savs veids, kā mēs uztveram informāciju, kā apgūstam zināšanas jeb, vienkārši sakot, - kā mēs mācāmies. Tā, piemēram, daļa skolēnu ātrāk un vieglāk apgūst mācību vielu, ja var to pastāstīt kādam citam; citiem palīdz, ja viņi var apgūstamo materiālu sagrupēt, klasificēt, veidot shēmas vai grafikus; vēl citi mēdz “piekomponēt” melodiju vai ritmu formulai vai likumam, lai to labāk atcerētos. Hovarda Gārdnera daudzpusīgā intelekta teorija šo praksē novēroto parādību par dažādajiem informācijas apgūšanas veidiem palīdz.…