Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 21.04.2004.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
  • Referāts 'Daudzpusīgā intelekta teorija', 1.
  • Referāts 'Daudzpusīgā intelekta teorija', 2.
  • Referāts 'Daudzpusīgā intelekta teorija', 3.
  • Referāts 'Daudzpusīgā intelekta teorija', 4.
  • Referāts 'Daudzpusīgā intelekta teorija', 5.
Darba fragmentsAizvērt

“Intelekts ir indivīda intelektuālās spējas, kas nodrošina problēmu risināšanas prasmi un radošu darbību, kuru atzīst un novērtē noteiktā kultūrā.”
/H. Gārdners/
Droši viens katrs skolotājs praksē ir novērojis, ka ikvienam skolēnam ir savs veids, kā mēs uztveram informāciju, kā apgūstam zināšanas jeb, vienkārši sakot, - kā mēs mācāmies. Tā, piemēram, daļa skolēnu ātrāk un vieglāk apgūst mācību vielu, ja var to pastāstīt kādam citam; citiem palīdz, ja viņi var apgūstamo materiālu sagrupēt, klasificēt, veidot shēmas vai grafikus; vēl citi mēdz “piekomponēt” melodiju vai ritmu formulai vai likumam, lai to labāk atcerētos. Hovarda Gārdnera daudzpusīgā intelekta teorija šo praksē novēroto parādību par dažādajiem informācijas apgūšanas veidiem palīdz.…

Autora komentārsAtvērt
Atlants