Vērtējums:
Publicēts: 15.05.2009.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
  • Paraugs 'Reklāmas ietekme uz cilvēku rīcību. Anketa', 1.
  • Paraugs 'Reklāmas ietekme uz cilvēku rīcību. Anketa', 2.
  • Paraugs 'Reklāmas ietekme uz cilvēku rīcību. Anketa', 3.
  • Paraugs 'Reklāmas ietekme uz cilvēku rīcību. Anketa', 4.
  • Paraugs 'Reklāmas ietekme uz cilvēku rīcību. Anketa', 5.
Darba fragmentsAizvērt

Anketas nosaukums ir „Reklāmas ietekme uz cilvēku rīcību”, pētīts tiek, vai reklāma spēj ietekmēt vai neietekmēt patērētājus, vai reklāma sasniedz savu mērķi un kas cilvēkiem patīk, nepatīk reklāmā, lai to varētu uzlabot un padarīt cilvēkiem patīkamāku. Mērķauditorija un ir visa sabiedrība, dažāda vecuma, jo reklāma ir tendēta uz dažādām cilvēku grupām un, tādēļ ir nepieciešams uzzināt visu cilvēku domas un viedokļus. Anketā tiek izmantoti dažāda tipa jautājumi, ir gan slēgtie, gan atklātie, jo nepieciešams uzzināt cilvēku viedokļus. Tiek izmantoti arī dažāda veida jautājumi, lai zinātu cik ticams ir respondents un lai padarītu anketu vienkāršāku un interesantāku. Anketa tiks dota cilvēkiem gan uz ielas, gan izsūtīta uz e-pastiem, tāpat būs iespējams anketu aizpildīt veikalos u.c. …

Autora komentārsAtvērt
Atlants