Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 18.01.2021.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 5 vienības
Atsauces: Ir
  • Referāts 'Uzņēmuma "Tele2 Latvija" korporatīvā tēla analīze sociālajos medijos Instagram u', 1.
  • Referāts 'Uzņēmuma "Tele2 Latvija" korporatīvā tēla analīze sociālajos medijos Instagram u', 2.
  • Referāts 'Uzņēmuma "Tele2 Latvija" korporatīvā tēla analīze sociālajos medijos Instagram u', 3.
  • Referāts 'Uzņēmuma "Tele2 Latvija" korporatīvā tēla analīze sociālajos medijos Instagram u', 4.
  • Referāts 'Uzņēmuma "Tele2 Latvija" korporatīvā tēla analīze sociālajos medijos Instagram u', 5.
  • Referāts 'Uzņēmuma "Tele2 Latvija" korporatīvā tēla analīze sociālajos medijos Instagram u', 6.
  • Referāts 'Uzņēmuma "Tele2 Latvija" korporatīvā tēla analīze sociālajos medijos Instagram u', 7.
  • Referāts 'Uzņēmuma "Tele2 Latvija" korporatīvā tēla analīze sociālajos medijos Instagram u', 8.
  • Referāts 'Uzņēmuma "Tele2 Latvija" korporatīvā tēla analīze sociālajos medijos Instagram u', 9.
  • Referāts 'Uzņēmuma "Tele2 Latvija" korporatīvā tēla analīze sociālajos medijos Instagram u', 10.
  • Referāts 'Uzņēmuma "Tele2 Latvija" korporatīvā tēla analīze sociālajos medijos Instagram u', 11.
  • Referāts 'Uzņēmuma "Tele2 Latvija" korporatīvā tēla analīze sociālajos medijos Instagram u', 12.
  • Referāts 'Uzņēmuma "Tele2 Latvija" korporatīvā tēla analīze sociālajos medijos Instagram u', 13.
  • Referāts 'Uzņēmuma "Tele2 Latvija" korporatīvā tēla analīze sociālajos medijos Instagram u', 14.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
1.  KORPORATĪVAIJS TĒLS    3
2.  KORPORATĪVĀ IDENTITĀTE    3
3.  VIZUĀLĀ IDENTITĀTE    4
4.  REPUTĀCIJA    5
5.  “TELE2 LATVIJA” TĒLS SOCIĀLAJOS MEDIJOS    5
  TELE2 INSTAGRAM    5
  TELE2 FACEBOOK    6
6.  EMPĪRISKĀ DAĻA    7
  ANKETĒŠANA    7
  ANKETĒŠANAS REZULTĀTI    8
  SECINĀJUMI    9
  LITERATŪRAS SARAKSTS UN INFORMĀCIJAS AVOTI    9
  PIELIKUMI    10
Darba fragmentsAizvērt

SECINĀJUMI
1. Korporatīvais tēls ieņem nozīmīgu lomu korporatīvā komunikācijā
2. Jebkuram uzņēmumam ir jāizvērtē savu korporatīvo tēlu un tā nozīmīgumu, pētot iesaistīto pušu izpratni par uzņēmuma politiku, procedūrām un uzvedību.
3. Indivīdi uztver korporatīvo tēlu attēlu sērijas, kas sastāv no daudziem elementiem vai objektiem.
4. Lai uzņēmējdarbības stratēģija būtu efektīva, tā ir rūpīgi jāizprot no mērķauditorijas viedokļa vai jāaptver tā, ka to nosaka korporatīvā vīzija un misija.
5. Kultūras tīkli spēlē svarīgu lomu korporatīvas identitātes izpratnē.
6. Šodienās korporatīvās atbildības apstākļos neviena organizācija nevar atļauties ieņemt augstprātīgu vai bezrūpīgu nostāju attiecībā uz komunikāciju.
7. “TELE2 Latvija” sociālo mediju profiliem ir vairāk jākoncentrējas uz atgriezenisko saiti un tiešo komunikāciju ar klientiem.
8. “TELE2 Latvija” ir profesionāli, mūsdienīgi un loģiski veidots korporatīvais tēls, kas ir viegli atpazīstams sabiedrībā.
9. “TELE2 Latvija” korporatīvais tēls kopumā patīk cilvēkiem, kas piedalījās pētījumā.

Autora komentārsAtvērt
Atlants