Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 13.12.2004.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
  • Prezentācija 'Biznesa plāna SIA" Ritmiņš" prezentācija', 1.
  • Prezentācija 'Biznesa plāna SIA" Ritmiņš" prezentācija', 2.
  • Prezentācija 'Biznesa plāna SIA" Ritmiņš" prezentācija', 3.
  • Prezentācija 'Biznesa plāna SIA" Ritmiņš" prezentācija', 4.
  • Prezentācija 'Biznesa plāna SIA" Ritmiņš" prezentācija', 5.
  • Prezentācija 'Biznesa plāna SIA" Ritmiņš" prezentācija', 6.
  • Prezentācija 'Biznesa plāna SIA" Ritmiņš" prezentācija', 7.
  • Prezentācija 'Biznesa plāna SIA" Ritmiņš" prezentācija', 8.
  • Prezentācija 'Biznesa plāna SIA" Ritmiņš" prezentācija', 9.
  • Prezentācija 'Biznesa plāna SIA" Ritmiņš" prezentācija', 10.
  • Prezentācija 'Biznesa plāna SIA" Ritmiņš" prezentācija', 11.
  • Prezentācija 'Biznesa plāna SIA" Ritmiņš" prezentācija', 12.
Darba fragmentsAizvērt

SIA “Ritmiņš”
Pārskats
SIA “Ritmiņš” nodarbojas ar mūzikas ierakstu vairumtirdzniecību, kā arī visa cita veida produkciju, kas saistīta ar mūzikas industriju.
SIA “Ritmiņš” tiek dibināts ar nolūku padarīt vieglāku pieeju mūzikas ierakstiem to mazumtirgotājiem, tirgojot visu Latvijā pieejamo mūzikas ierakstu kompāniju ražotās preces vienuviet.
Īss plāna biznesa plāna apraksts
Biznesa plāns paredzēts līdzekļu piesaistīšanai ēkas, (Liepājā, Kungu ielā 32-34), būvniecības pabeigšanai, kura kalpotu gan par uzņēmuma biroju, gan par vairumtirdzniecības noliktavu, kā arī vienlaicīgi tur tiktu izīrēti biroji kompānijām, kas nodarbojas vai ir iesaistīti mūzikas ierakstu biznesā: skaņu ierakstu studijas, mūzikas izdevēji un tirgotāji.
Uzņēmums jau sākotnēji tiek iecerēts, kā Latvijas mūzikas izdevēju apvienota filiāle, kas vienlaicīgi kalpotu arī par mūzikas ierakstu vairumtirdzniecības vietu. Tieši šī iemesla dēļ uzņēmuma dibināšanas projektā ir iesaistījušies Latvijas vadošo mūzikas izdevniecību dibinātāji un vadītāji.
Uzņēmums orientēts uz visiem mūzikas ierakstu pircējiem – CD, MC, MD, kā arī citos formātos. Galvenie šāda veida produkcijas pircēji ir jauni cilvēki, vecumā no 15 līdz 35 gadiem.
Iespējas un priekšrocības

Autora komentārsAtvērt
Atlants