Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 25.01.2008.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 3 vienības
Atsauces: Nav
  • Referāts 'Jaunu kontaktlēcu ieviešana Latvijas tirgū', 1.
  • Referāts 'Jaunu kontaktlēcu ieviešana Latvijas tirgū', 2.
  • Referāts 'Jaunu kontaktlēcu ieviešana Latvijas tirgū', 3.
  • Referāts 'Jaunu kontaktlēcu ieviešana Latvijas tirgū', 4.
  • Referāts 'Jaunu kontaktlēcu ieviešana Latvijas tirgū', 5.
  • Referāts 'Jaunu kontaktlēcu ieviešana Latvijas tirgū', 6.
  • Referāts 'Jaunu kontaktlēcu ieviešana Latvijas tirgū', 7.
  • Referāts 'Jaunu kontaktlēcu ieviešana Latvijas tirgū', 8.
  • Referāts 'Jaunu kontaktlēcu ieviešana Latvijas tirgū', 9.
  • Referāts 'Jaunu kontaktlēcu ieviešana Latvijas tirgū', 10.
  • Referāts 'Jaunu kontaktlēcu ieviešana Latvijas tirgū', 11.
  • Referāts 'Jaunu kontaktlēcu ieviešana Latvijas tirgū', 12.
  • Referāts 'Jaunu kontaktlēcu ieviešana Latvijas tirgū', 13.
  • Referāts 'Jaunu kontaktlēcu ieviešana Latvijas tirgū', 14.
  • Referāts 'Jaunu kontaktlēcu ieviešana Latvijas tirgū', 15.
  • Referāts 'Jaunu kontaktlēcu ieviešana Latvijas tirgū', 16.
  • Referāts 'Jaunu kontaktlēcu ieviešana Latvijas tirgū', 17.
  • Referāts 'Jaunu kontaktlēcu ieviešana Latvijas tirgū', 18.
  • Referāts 'Jaunu kontaktlēcu ieviešana Latvijas tirgū', 19.
  • Referāts 'Jaunu kontaktlēcu ieviešana Latvijas tirgū', 20.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Ievads    3
1.  Situācijas apraksts    4
2.  Projekta identifikācijas posms    5
2.1.  Līdzdalības analīze    5
2.2.  Problēmu analīze    6
2.3.  SVID analīze    7
2.4.  Projekta mērķa noteikšana    8
2.5.  Projekta īstenošanas alternatīvu analīze    8
2.6.  Projekta loģiskās shēmas izstrāde (LSM)    9
3.  Projekta plānošanas posms    11
3.1.  Atbildības noteikšanas plānošana    11
3.2.  Projekta kvalitātes plānošana    12
3.3.  Projekta laika grafiks    13
3.4.  Projekta budžets    15
4.  Projekta realizēšanas posms    16
5.  Projekta novērtēšanas posms    17
  Secinājumi    19
  Bibliogrāfiskais saraksts    20
Darba fragmentsAizvērt

Projekta temats „Jaunas kontaktlēcas ieviešana Latvijas tirgū”. Ar katru gadu palielinās cilvēku skaits, kuri maiņa savas brilles pret kontaktlēcas, jo uzskata, ka tas ir daudz ērtāk nekā brilles, tāpēc vajag jaunas uzlabotas kontaktlēcas lai palielināt apmierināto klienta loku.
Studiju darbu mērķis sastādīt projektu un pareizi izanalizēt uzņēmuma vidi lai izveidot pareizo budžeta, laika plānu. Tāpēc ļoti svarīgi pareizi noteikt projekta mērķis un ko mēs gaidīsim no tas. Projekta darba uzdevumi:
Veikt uzņēmuma aprakstu, lai varētu objektīvāk novērtēt viņas iespējas optikas tirgū
Veikt SVID analīzi. Uzņēmumam vajag zināt savas vājās un stiprās puses, zināt kādas ir to iespējas un draudi jaunās preces virzīšanā tirgū
Veikt projekta plānošanas posmu, šeit var redzēt kas un par ko atbild un kādas darbības veic
Veikt projekta kvalitātes plānošanu, tas palīdz noteikt darbības, ar kuru palīdzību tiks nodrošināta projekta pasūtītāja prasības
Veikt projekta laika grafiku, tas palīdz pareizi sakārtot laiku un apmēram zināt kas un kādā laikā tas notiek
Projekta budžets palīdz pareizi sakārtot izdevumus, kurus sniedz uzņēmums ieviešot jaunas kontaktlēcas
Darba tiek izmantota ekonomiska analīze, speciālas tabulas, analīzes metodes. Projekta darba izstrāde tika izmantoti jaunākas uzņēmuma VisionExpress dati, J&J kontaktlēcas informācija, mācību materiāli.…

Autora komentārsAtvērt
Atlants