Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 07.06.2010.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 1 vienības
Atsauces: Nav
Laikposms: 2000. - 2010. g.
  • Konspekts 'Intervences programma', 1.
  • Konspekts 'Intervences programma', 2.
  • Konspekts 'Intervences programma', 3.
  • Konspekts 'Intervences programma', 4.
  • Konspekts 'Intervences programma', 5.
  • Konspekts 'Intervences programma', 6.
  • Konspekts 'Intervences programma', 7.
  • Konspekts 'Intervences programma', 8.
  • Konspekts 'Intervences programma', 9.
  • Konspekts 'Intervences programma', 10.
  • Konspekts 'Intervences programma', 11.
Darba fragmentsAizvērt

Raksturojums: zēns 12 gadi, uzvedas atbilstoši savam vecumam un dzimumam. Emocionāli nelīdzsvarots, zems pašvērtējums, neprot kontrolēt savu uzvedību, ir tieksme pēc agresīvas uzvedības. Zēns nāk no nepilnas ģimenes, dzīvo kopā ar vecmāmiņu(māte strādā ārzemēs).Vecmāmiņa rūpējas par bērnu, bet maz laika velta zēna audzināšanai un tālākajai socializācijai sabiedrībā. Māti zēns redz 1 reizi gadā. Zēna draugu loks ir neliels, pārsvara bērni vecāki par viņu un no nelabvēlīgam ģimenēm. Skolā ,savā klase nav pieņemts, klases biedri maz ar zēnu kontaktējas.Ir mēģināts nodibināt draudzīgas attiecības ar bērniem(bez izteiktam deviācijām uzvedībā),bet attiecības nenoturējās ilgi, zēna zemā pašvērtējuma un emocionālas nelīdzsvarotības dēļ, zēns nespēja attīstīt jaunās attiecības, jo ilgākās attiecībās sāk izpausties agresīva uzvedība. Zēna agresīva uzvedība izpaužas: kaušanās, citu pazemošana, citu vainošana savas neveiksmēs, konfliktu provocēšana. Konflikta laikā zēns ir ļoti emocionāls, naidīgs un nespēj kontrolēt sevi, tas ilgst līdz tam brīdim, kamēr ar agresīvas uzvedības palīdzību viņš neatbrīvojas no spriedzes. …

Atlants