Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 10.12.2009.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Ir
  • Konspekts 'Preču virzīšanai aktuālo produktu marku pozīciju izveide', 1.
  • Konspekts 'Preču virzīšanai aktuālo produktu marku pozīciju izveide', 2.
  • Konspekts 'Preču virzīšanai aktuālo produktu marku pozīciju izveide', 3.
  • Konspekts 'Preču virzīšanai aktuālo produktu marku pozīciju izveide', 4.
  • Konspekts 'Preču virzīšanai aktuālo produktu marku pozīciju izveide', 5.
Darba fragmentsAizvērt

Ar tirgus pozicionēšanu saprot produkta vietas iekarošanu pircēju domās attiecībā pret konkurentiem. Būtībā pozicionēšana ir veids, kā uzņēmums var runāt ar savu mērķtirgu.
Kompānijām ir svarīgi meklēt un radīt tādus tirgus apstākļus, kuros kompānijas stiprās puses parādīsies vislabākajā gaismā.
Parasti patērētāji izvēles tās preces vai pakalpojumus, kuriem, pēc viņu domām, piemīt vislielākā vērtība. Tāpēc, lai iekarotu un noturētu patērētājus, kompānijai ir nepieciešams kārtīgāk nekā konkurentiem izprast patērētāju vajadzības. Pozīcijas tirgū nevar iegūt ar tukšiem solījumiem. Tāpēc kompānijai ir jāpozicionē savs produkts piedāvājot vēl augstāku kvalitāti vai vēl lielāku pakalpojumu apjomu, tomēr beigu beigās kompānijai šī kvalitāte un pakalpojumi būs arī jānodrošina.…

Atlants