Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 26.10.2009.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
  • Eseja 'Kam izdevīga konkurence?', 1.
Darba fragmentsAizvērt

Konkurence ir cīņa starp preču ražotājiem par izdevīgākajiem preču ražošanas un realizēšanas apstākļiem un iespēju gūt lielāku peļņu. Ir dažāda veida konkurence: pilnīga konkurence, monopolistiskā konkurence, oligopols un monopols. Pilnīgā konkurencē ir neierobežota skaita uzņēmumi, monopolistiskā- daudz, oligopolā- daži, bet monopolā- tikai viens. Uzņēmējdarbībā vienmēr ir jāsastopas ar konkurenci un jāapzinās savi konkurenti. Tā nemaz nemēdz būt, ka nav nevienas konkurences, jo bez tās nevar pastāvēt brīvā tirgus ekonomika. Konkurenti stimulē uzlabot preces kvalitāti un radīt jaunus preču veidus, palielināt to dažādību. Uzņēmējdarbībā vienmēr ir jāzina vismaz kaut kas par saviem konkurentiem, ir jābūt par viņiem labi informētiem, nepārtraukti jācenšas papildināt savas zināšanas par konkurences darbību utt.…

Autora komentārsAtvērt
Atlants