Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 19.01.2004.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
  • Referāts 'Sortiments', 1.
  • Referāts 'Sortiments', 2.
  • Referāts 'Sortiments', 3.
  • Referāts 'Sortiments', 4.
  • Referāts 'Sortiments', 5.
  • Referāts 'Sortiments', 6.
  • Referāts 'Sortiments', 7.
  • Referāts 'Sortiments', 8.
  • Referāts 'Sortiments', 9.
  • Referāts 'Sortiments', 10.
  • Referāts 'Sortiments', 11.
  • Referāts 'Sortiments', 12.
  • Referāts 'Sortiments', 13.
  • Referāts 'Sortiments', 14.
  • Referāts 'Sortiments', 15.
  • Referāts 'Sortiments', 16.
  • Referāts 'Sortiments', 17.
  • Referāts 'Sortiments', 18.
  • Referāts 'Sortiments', 19.
  • Referāts 'Sortiments', 20.
Darba fragmentsAizvērt

Preču sortiments ir preču grupas, kas ir savstarpēji cieši sakarīgas līdzīgu funkciju izpildē, tiek pārdotas vienam un tam pašam pircējam, izejot un ieejot tirgū ar vienādām metodēm.
Jebkuram uzņēmumam ir jāpieņem lēmumu par kādu preču veidu realizāciju. Turklāt iespējams arī vienlaikus pārdot un realizēt vairākus tās paveidus [8.,219.lpp.].
Firma “Baltic Data” pārdod datortehniku – datorus dažādās komplektācijās, datorprogrammas, monitorus, datorpiederumus, dažādas datortehnikas tehniskās sastāvdaļas, kā arī papildierīces datortīklu uzstādīšanai. Kopējais šīs firmas preču sortiments sastāda 1430 preču vienības. Katram preču pamatveidam ir savs noteikts sortiments. Savukārt katram sortimenta veidam ir daudz atsevišķu preču, kas cita no citas atšķiras ar izmēriem, tehniskajiem rādītājiem, jaudu, ātrdarbību u.c. īpašībām.
“Baltic Data” mārketinga produkcijas sortiments ir ļoti plašs, tiek piedāvātas vairāku grupu preces un pakalpojumi, un šajā nodaļā tas tiks raksturots ar tādiem sortimenta rādītājiem kā platums, garums, dziļums un blīvums.

Autora komentārsAtvērt
Atlants