Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 02.05.2012.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
  • Prezentācija 'Viesnīcas "Radisson Blu" banketu organizācijas analīze', 1.
  • Prezentācija 'Viesnīcas "Radisson Blu" banketu organizācijas analīze', 2.
  • Prezentācija 'Viesnīcas "Radisson Blu" banketu organizācijas analīze', 3.
  • Prezentācija 'Viesnīcas "Radisson Blu" banketu organizācijas analīze', 4.
  • Prezentācija 'Viesnīcas "Radisson Blu" banketu organizācijas analīze', 5.
  • Prezentācija 'Viesnīcas "Radisson Blu" banketu organizācijas analīze', 6.
  • Prezentācija 'Viesnīcas "Radisson Blu" banketu organizācijas analīze', 7.
  • Prezentācija 'Viesnīcas "Radisson Blu" banketu organizācijas analīze', 8.
  • Prezentācija 'Viesnīcas "Radisson Blu" banketu organizācijas analīze', 9.
  • Prezentācija 'Viesnīcas "Radisson Blu" banketu organizācijas analīze', 10.
  • Prezentācija 'Viesnīcas "Radisson Blu" banketu organizācijas analīze', 11.
  • Prezentācija 'Viesnīcas "Radisson Blu" banketu organizācijas analīze', 12.
  • Prezentācija 'Viesnīcas "Radisson Blu" banketu organizācijas analīze', 13.
  • Prezentācija 'Viesnīcas "Radisson Blu" banketu organizācijas analīze', 14.
  • Prezentācija 'Viesnīcas "Radisson Blu" banketu organizācijas analīze', 15.
  • Prezentācija 'Viesnīcas "Radisson Blu" banketu organizācijas analīze', 16.
  • Prezentācija 'Viesnīcas "Radisson Blu" banketu organizācijas analīze', 17.
  • Prezentācija 'Viesnīcas "Radisson Blu" banketu organizācijas analīze', 18.
  • Prezentācija 'Viesnīcas "Radisson Blu" banketu organizācijas analīze', 19.
  • Prezentācija 'Viesnīcas "Radisson Blu" banketu organizācijas analīze', 20.
Darba fragmentsAizvērt

Izvērtēts banketu organizācijas process viesnīcai ,,Radisson Blu” un salīdzināts ar teorētisko bāzi. Šajā procesā tika konstatētas dažas atkāpes no noteikumiem, kā arī faktori kas to ietekmē. Ir izvirzīti priekšlikumi kā ieverot tos noteikumus un uzlabot pakalpojumu kvalitāti un iekšējo darba vidi.…

Autora komentārsAtvērt
Atlants