Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 09.03.2020.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
  • Konspekts 'Maiju, inku, acteku sasniegumi un iekarošana', 1.
  • Konspekts 'Maiju, inku, acteku sasniegumi un iekarošana', 2.
  • Konspekts 'Maiju, inku, acteku sasniegumi un iekarošana', 3.
Darba fragmentsAizvērt

sasmalcinātiem augiem, lai atvieglotu un paātrinātu dziedināšanas procesu.
Pirmie, kas sniedza visiem bērniem vispārējo izglītību. Ikviens bērns tika izglītots neatkarīgi no viņa sociālā stāvokļa - cēls, vienkāršās tautas pārstāvis vai vergs. Izglītība sākās mājās, zēniem apgūstot tēvu profesijas un meitenēm apgūstot mājas darbus. No 12 līdz 15 gadu vecumam bērni pameklēja skolas, kur mācījās svinīgās dziesmas un savas civilizācijas vēsturi un kultūru. Meiteņu formālā izglītība parasti beidzās 15 gadu vecumā. Zēniem pēc 15 gadu vecuma bija divas skolas: Telpočkalli - nabadzīgo cilvēku skola, kur apguva militāro mācību, vēsturi, reliģiju, un Kalmekak - muižnieku skola, kur apgūst to pašu, ko Telpočkalli papildinājumā ar pārvaldību, astronomiju, matemātiku, arhitektūru un dzeju.
Iekarošana: Kortess pulcēja lielu vietējo iedzīvotāju skaitu, tostarp Tlakalāņu spēku, lai cīnītos pret Actekiem. Viņš atgriezās Tenočtitlanā un aplenca pilsētu. Pēc trīs mēnešu kaujas Kortess beidzot pārņēma kontroli pār pilsētu un sekmēja Acteku impērijas iekarošanu.

Atlants